Espp Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hei. Har jobbet som kuldemontør i snart 3 år og kunne tenkt meg å prøve noe litt nytt. Derfor lurer jeg på om noen her vet om det er behov for kuldemontører offshore? Vil man da evt bli stasjonert der eller er det bare når det er behov? Har prøvd å finne relatert informasjon på nett, men finner ingenting som er relatert til kuldemontører. Takker for alle svar, Mvh! Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Dr nok ikke noen stilling der du kan regne med fast rotasjon nei. Dersom det er behov. Så er det normalt montører fra leverandøren av, utstyret som kommer ut. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Selskapet jeg jobber i har hvertfall kuldemontører innen HVAC. Vil tro at avdelingene rundt forbi er relativt små, og stillinger utlyses internt. Jeg ville kanskje sendt inn en åpen søknad eller pratet med HR avdelingene i de forskjellige selskapene. Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Er det fast kulde avdeling på feltet deres? Der jeg går er det folk på automasjons avdelingen som tar det. Og hvis ikke de kan blir det mobilisert ut folk fra leverandør. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ja, vi har egne folk for ventilasjon og kjøling Automatikerene bistår bare med hjelp, eller løser de mindre problemene Lenke til kommentar
V_B Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Dette var jaggu meg ironisk. Lykke til med søknaden http://www.finn.no/finn/job/fulltime/object?finnkode=26385437 Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Haha. Perfekt timing! Legg inn søknad ASAP Julelys.! Lenke til kommentar
V_B Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hehe, ja - får bare håpe han leser innlegget innen 6 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå