Gå til innhold

Anbefal meg ett nytt spill.

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal kjøpe meg noe nytt i PS3 spillsamlingen, men eg er litt lost i hva eg skal skaffe meg, derfor vil eg at DU skal anbefale meg ett (eller to) spill som du mener eg burde prøve.

Eg er egentlig åpen for det meste, men det kan ikke være noe Move greier da det skal skaffes på et senere tidspunkt. Det må gjerne være noen FPS eller noe ala Final Fantasy.

Skal nevne noen spill eg allerede har så blir det kanskje litt lettere å anbefale noen spill til meg.

Fifa 8, 9, 10 og 11

Resistance 1 og 2

UFC Undisputed 2010

Tekken 6

Uncharted 1 og 2

AC 2

LBP 1 (2'eren er ikke aktuell)

Buzz quiz tv

Noen idèer? Kom med dem ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Super Street fighter 4 om du er knall god på Tekken f.eks. Kjenner mange som har Tekken 6 bare fordi det er så poplulær i Norge. Men da er det også vanskelig å anbefalle deg dette om ingen av vennene dine er noe god på dette spillet og som er mer vant til Tekken serien.

Driver å spille Dead Space nå, har forløpig ikke rundet det. Er kjempebra og skummelt spill. Man får skaffet spillet billig hos Gamestop tenker jeg. Sist jeg så kostet dette 99kr ubrukt.

Lenke til kommentar

Selv ville jeg kjøpt Battle Field: Bad Company 2! Dette er ett spill jeg har hatt mange timer ihvertfall. Best Online selvfølgelig.

Vil si CoD: Black Ops også er litt gøy.

Og hvis du liker bilspill, er Gran Turismo 5 ett must! Det er lett det beste bilspillet jeg har spillt!

Lenke til kommentar

Vil anbefale Batman Arkham Asylum og Bioshock på det sterkeste dersom du ikke har spilt dem. Har ingenting negativt å si om disse.

Og som nevnt ovenfor så er Dead Space et supert spill. Herlig atmosfære, men veldig veldig skummelt.

Endret av fredz10
Lenke til kommentar

Og som nevnt ovenfor så er Dead Space et supert spill. Herlig atmosfære, men veldig veldig skummelt.

Synes egentlig Dead Space 2 var bedre, fullførte det idag, men mener å huske at gameplayet var litt mere ensformig i eneren, men var kanskje litt skumlere. Toeren var ikke så like skummelt som jeg husket eneren var, men hadde fremdeles masse atmosføre og veldig masse kvepping.. :p

Verd å merke seg om man kjøper Limited Edition, så følger Dead Space: Extraction med, det er en Dead Space spin-off til wii, som har portet til PS3.

Har ikke fått testet det enda.

Kan også få fin oppsumering av hva som skjedde i eneren, før du starter toeren, i en intro-video.

Lenke til kommentar

her er mine anbefalninger,siden jeg vet jo ikke hvilke sjangre du liker så du får gjøre litt research på det.

Bayonetta - 1 av de beste spillene innen hack n slash

Ninja gaiden sigma 1 og 2 - men spillet er ganske vanskelig,men veldig bra,deffinitivt de beste spilla i sjangern.

Final Fantasy 13 - holder på med spillet nå og synes det er utrolig morsomt,gameplayet er innovativt og morsomt,storyn kan være litt surrete første gang du spiller igjennom,masse sidequests og ting du kan gjøre.

Castlevania LOS:veldig bra spill og et mine fav spill.

Deathspank thongs of virtue -morsomt spill som du kan kjøpe på PSN.

Soul Calibur 4,i min mening veldig bra slossespill.

GT5

Vil ikke anbefale GOW3,siden combatten virker veldig treg og repetiv etter man har prøvd visse spill,men spillet har bra story og grafikk.

Split second er veldig bra spill hvis du vil ha et bra arcade spill som ødelegger for andre via powerplays

Det samme gjelder Blur - veldig bra og morsomt bilspill.

Nier - var veldig skeptisk til spillet når jeg kjøpte det,men ble utrolig overrasket på gameplay,storyn og musikken i spillet er vel muligens det beste som finnes uansett spill i fortid og nåtid.det er jo et slags action RPG med quests og byer.

Darksders er også et av mine favoritt spill da spillet bruker elementer fra alle sjangre omtrent.veldig enkel og greie combos med bra story og masse puzzles i dungeonsa.

Lenke til kommentar

Angående God of War 3 så må jeg si jeg er litt uenig. Spillet er treigere enn de japanerne lager (Bayonetta og Ninja Gaiden), men er ikke så treig.

Men ellers så er GoW anbefalt dersom man har spilt enern og toern fra PS2 eller PS3 versjonen. Ingen vits å hoppe rett inn i treern.

Lenke til kommentar

Angående God of War 3 så må jeg si jeg er litt uenig. Spillet er treigere enn de japanerne lager (Bayonetta og Ninja Gaiden), men er ikke så treig.

Men ellers så er GoW anbefalt dersom man har spilt enern og toern fra PS2 eller PS3 versjonen. Ingen vits å hoppe rett inn i treern.

gow er jo nesten square square square square and triangle eller L1 og square.

Det lønner seg og ha spilt 1ern og 2ern før du setter i 3ern i gow siden du får med deg storyn.

Lenke til kommentar

..hm? Eier en ps3, men har ikke inFamous..? :tease:

Disk-titler du må ha, i tilfeldig rekkefølge:

-Uncharted (Uncharted 2 har bra online)

-Lair

-Heavenly Sword

-inFamous

-Demon's Souls (Oppfølgeren kommer til 360 :) )

-GT5

-Yakuza 3 (og Yakuza 4 om ikke så lenge)

-Heavy Rain

PSN-titler:

-WipeoutHD (det beste racing-spillet laget noensinne)

-flOw

-Pixeljunk Shooter (Shooter 2 kommer snart).

-Super Stardust HD (herjer vilt i 3d)

-Shatter (next gen. Arkanoid)

Online..

Kan anbefale Bad Company 2 (på tross av ubrukelig server-support fra EA..), siden det henger sammen online (ulikt MAG og Killzone). WipeoutHD og GT5 er bra spill online - "push", lobby, osv., kvalitet online i begge spillene - veldig bra.

..jrpg-spill?

-Resonance of Fate (resten, inklusiv Star Ocean og Eternal Sonata kan en lett droppe)

-Ar Tonelico, Lolicon Heaven 4 kommer snart, forresten. Ser bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...