Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Korreksjon av utstående ører-ikke som avtalt.

madano

Anbefalte innlegg

Hei, jeg tok en operasjon hos en privat klinikk i Oslo hvor vi ble enige om å korrigere ørene mine. Resultatet ble at jeg nå har fått utstående øreflipper. Jeg tok kontakt med legen, og han sa at det er bare er øreflippen, men øre er trukket inn mot ansiktet. Dette sa han ikke noe om på konsultasjon. Han dro hele øret inn og viste meg ca. hvordan det skulle bli. Da dro han også inn øreflippen. Nå i ettertid på etterkontroll, innrømte han at ene et eller annet i ene øret hadde sklidd ut, siden det nå ikke hadde den runde typiske formen av øret. Sa jeg skulle komme tilbake om et halvt år og se om vi kunne finne på en "løsning". Han innrømmet ikke dette før jeg sa at jeg hadde vært hos en annen kirurg som også hadde sagt det var feil utført noe som jeg fant opp. Noen som vet hva jeg kan kreve, vi ble enige om å operere et utstående øre, ikke "øvre" del av øret. Håper på hjelpsomme svar.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...