salamishit Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Jeg kjøpte meg en laptop for rundt ett år siden på elkjøp (skal aldri kjøpe pc der mer), dette er en Toshiba A500D-10E. Nå har skjermen begynt å tulle noe veldig. Iblant når jeg skal slå på pc'en så kommer det ikke noe bilde i det hele tatt, bare en svart skjerm, når jeg skal bøye skjermen litt ned så kommer det masse farger over hele skjermen, røde og blåe farger "flasher" i et sekund eller noe sånt. Si fra hvis dere trenger pc specs. Hva tror dere problemet kan være??? Endret 8. februar 2011 av Ownbeef Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Defekt skjerm eller skjermkort. Uansett så må den på reprasjon. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) javel Håper det blir gratis, hvis det kommer på mange tusen kjøper jeg meg en stasjonær. Edit: Fant ut at jeg kjøpte den 29.12.09. Håper det er 2 år med garanti Endret 30. januar 2011 av Ownbeef Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Du har jo uansett 5års reklamasjon. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Da var pc'en levert, satser på at alt blir bra igjen Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) sansynligvis har skjermkortet tatt kvelden. men det kan også være at forbindelsen mellom hovedkort og skjerm har svikta. prøv å koble opp maskinen med en ekstern skjerm. da får du lokalisert problemet. får du bilde på ekster skjerm = forbindelsen til skjermen er dårlig får du ikke noe bilde på den eksterne = skjermkortet har kvelda kan hende det er noe annet og da, men det er vel en av disse jeg regner med. uansett er dette en reklamasjonssak og du får stå på krava hos elkjøp;) edit* så først nå at du ahdde sendt den av gårde. my bad:P Endret 1. februar 2011 av uracoin Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Hei Jeg leverte fikk tilbake pc'en for 3 uker siden og den funka helt perfekt i noen dager. Sto at de hadde byttet LCD-kabelen, men skjermen er fortsatt rar. Farger kommer og går. Får vel sende den inn igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå