Gå til innhold

Kan man bare stoppe midt i konfirmasjonen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette høres kanskje opplagt ut, men det er viktig å tenke på at det ikke... tapes penger hvis du ikke konfimerer deg - du bare lar vær å snylte på penger slekta har tjent. Tåpelig tradisjon. De fleste bare blir nok bare glad for at de slipper å ta del i den kjipe feiringen, og gledelig sender noen lapper i posten hvis du forklarer situasjonen.

Endret av bögfisk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette høres kanskje opplagt ut, men det er viktig å tenke på at det ikke... tapes penger hvis du ikke konfimerer deg - du bare lar vær å snylte på penger slekta har tjent. Tåpelig tradisjon. De fleste bare blir nok bare glad for at de slipper å ta del i den kjipe feiringen, og gledelig sender noen lapper i posten hvis du forklarer situasjonen.

 

Hvis du tenker slik kommer du ingen vei, da kan like godt droppe bursdag, jul, påske osv-, - slik at du ikke snylter på penger slekten har tjent.

Lenke til kommentar

Takk for credsa :p, men nå er jeg sannelig ikke sikker,tror fortsatt at jeg sier nei, men kan hende at det blir noen lapper i banken. Og bursdag er vell litt mere personlig og man feirer jo at man har fått et barn og at det barnet har blitt født. Og høytider synes jeg er verdt å feire, vi får ikke noe gaver/penger i påsken, men i jul så gir vi hverandre gaver, 1/10 gaver er penger, så det er ikke så mye, sist gang så fikk jeg 400 kr :)

 

 

Jeg tok opp emnet litt diskret sammen med far, det ble " ja men du hadde jo fått penga uansett ", han sa bare at før jeg bestemte komf så sa han at om at jeg ikke hadde tatt komf så hadde vi bare brukt dem på en ferie eller noe surr, han sa også at jeg ikke kunne bare hoppe av, når man har begynt på noe skal man fullføre, den sure J****.

Endret av sindre_sniper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...