Gå til innhold

Kan man bare stoppe midt i konfirmasjonen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du driver ikke å konfirmerer deg nå, du går gjennom forberedelsen til konfirmasjon. Selve konfirmasjonen skjer i kirka på konfirmasjonsdagen. Så bare hopp av om du ønsker. Kan jo få foreldrene dine til å ringe og gi beskjed om at du ikke ønsker å konfirmeres i kirka til våren likevel.

Lenke til kommentar

Nei, men det jeg mener er at jeg ikke synes at burde gå på konf møter og i kirken, og da skal jeg i iallefall ikke ha kristelig konf.

 

Adios! skal snakke med foreldrene mine

 

Skjønte hva du mente, jeg tenkte bare å presisere det så du skulle skjønne at det ikke er noen big deal å hoppe av nå.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg driver å konfirmerer meg, er ca halvveis, men jeg lurte på om jeg kunne stoppe konfirmasjonen, siden jeg ikke tror noe på kristendommen, ble bare mere skeptisk jo lengre jeg kom i konfirmasjons tiden.

 

Takk!

Hva var det som gjorde deg mere skeptisk da? Hvis du ikke allerede har gjort det, så tenk deg grundig gjennom først anbefaler jeg!

Lenke til kommentar

Man må ikke på sånn camp, det er vinter camp, men jeg har tenkt igjennom det ganske godt da, første gang de spurte åssen komf jeg ville ha så sa jeg kristen, men det var bare pga at det har vært en liten tradisjon, og penga da, men jeg synes ikke at jeg skal ta konfirmasjon pga penger, synes det blir litt spesielt.

 

Takk for meg, skal snakke med mor når hun kommer hjem.

 

Og at det er folk som konfirmerer seg bare for penga synes jeg er litt J***

Lenke til kommentar

Nei vi er ikke kristen, nesten anti kristen :p, hele familien tror ikke noe spesielt om kristendommen, ingen av oss går i kirken men vi går i begravelser.

 

Altså, jeg synes det blir litt for J*** å bare gjøre det for pengene. Og det med at man skal "markere " at man er voksen synes jeg er å gå litt langt, man er 14-15 så voksen synes jeg ikke er noe spesielt.

 

Penger kunne vært kjekt i banken men ellers er det ikke noe spesielt. Og trenger bare litt penger til pc men det er bare noen tusen. Har ikke noen hobbyer. Moped har vi på hytta, men jeg kjører bilen litt innimellom på hytta da. Synes ikke sånt er noe stas jeg, er litt mere av den teoretiske. uten å si noe klart :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...