Nilsen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Enkelte småprodukter gjør hverdagen enklere, vi ser på et bidrag fra SilverStone. Les mer Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Må jo være en hendig sak å kjøpe hvis man først har bestemt seg for å feks sette inn to SSD-disker for RAID i kabinettet? Og atpåtil får man to ekstra USB-innganger i front. Ikke var den stygg heller. Lenke til kommentar
PoPSiCLe Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Bleh. Denne er jo tilnærmet ubrukelig? Jeg kan virkelig ikke fordra front-kontakter som krever plugging i utenpå på baksiden. Hadde den enda hatt mulighet for å koble til interne kontakter... Lenke til kommentar
Multiverse Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Så vidt jeg vet finnes det ikke hovedkort med USB3-headere ennå, standarden ble heller ikke utgitt før i September i fjor, så. http://www.maximumpc.com/article/news/usb_30_internal_connector_cable_spec_released Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hadde den hatt en USB3-kontroller på et pci-e-kort m/bakre porter i tillegg hadde dette vært et veldig interessant produkt, da det kunne gitt USB3 til oss som ikke har det. Det her er jo bare forlengelseskabler m/brakett. Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 kjøpte P8P67 Deluxe og fikk med noe lignende, men har ikke brukt det enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Bleh. Denne er jo tilnærmet ubrukelig? Jeg kan virkelig ikke fordra front-kontakter som krever plugging i utenpå på baksiden. Hadde den enda hatt mulighet for å koble til interne kontakter... "Andrer" den. Det var jo også litt typisk at det ikke ble vist bilder av kabelstrekket gjennom kabinett samt hvordan det blir seendes ut bak. Som Visjoner skriver hadde produktet hatt noe for seg dersom det kom med en PCI-E kontroller med USB3-porter + interne kontakter som 3.5''-adapteret ble koblet til. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 160-180 kr en fin pris? En så enkel konstruksjon burde være mulig å få tak i til under femtilappen på dealextreme, ebay og lignende steder. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg kjøpte noe lignende fra lian li. 5" brønn som tar slim optisk, 2 ssd + 1 usb. snedig produkt Simen har du link til noe lignede på DX ?? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Kontaktene i front ser jo til og med litt skeive ut. For den prisen kunne de kosta på seg å dekke til det blanke rundt selve kontakten bedre, så fronten ble helsvart. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 To porter til, internt PCIE-kort med interne koblinger, DA kunne dette kanskje vært noe. Det her er jo relativt.. meh, Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hva med å heller ha 2 skinneløse hot-swap 2,5" slots (bare hull å trykke de inn i), og 2 USB3 kontakter på hver side med interne headere med støtte for både USB2 og USB3, med èn molex for strøm til både 2,5" enhetene og ekstra strøm til USB? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Simen har du link til noe lignede på DX ?? Nei, jeg har ikke lett. Jeg sa bare at det burde finnes noe tilsvarende for en billig penge på DX eller andre steder. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor så stor andel av multimedia-enheter og slike enheter som skal festes i front, har USB-kontakter som må baki kabinettet. Hadde det ikke vært bedre å ha intern-plugg med eventuell overgang til usb-plugg som tilleggsutstyr? Har kjøpt adskillige viftestyringer mm. hvor jeg velger å ikke bruke USB-pluggene fordi de må ut bak. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nei, jeg har ikke lett Tenkte kanskje du hadde et bra produkt på lur, har lett etter et fint 2,5" rack. Lenke til kommentar
GtR Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Simen har du link til noe lignede på DX ?? Nei, jeg har ikke lett. Jeg sa bare at det burde finnes noe tilsvarende for en billig penge på DX eller andre steder. Her er en (ekstern) Lenke til kommentar
G Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Om de ville kunne de sikkert fått på plass en 10 til 12 stykk slike porter om behovet hos folk var der. (vri kontaktene 90 grader er jo "trikset") Endret 1. februar 2011 av G Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Så har du problemet med at den skal klare all den båndbredden over PCI-bussen det interne kortet er koblet til da. For så mange interne kontakter finnr du ikke på mane hovedkort, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå