Viperz Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 hvilken politiradio til 1000-1500 kr? noen anbefalinger? Lenke til kommentar
JMW Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Er ikke politiradio ULOVELIG i Norge??? Kanskje lurt å droppe det da?? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Er ikke politiradio ULOVELIG i Norge??? Kanskje lurt å droppe det da?? Det er helt "lovelig"[sic] så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Det er lovlig å selge og eie. Men det er ikke lov å høre på politiets frekvenser. Lenke til kommentar
JMW Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Det er lovlig å selge og eie. Men det er ikke lov å høre på politiets frekvenser. Så hva er da poenge med å eie? :-? Lenke til kommentar
Fry Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 er lov å eie, tror det faktisk fra 1 januar var lov til å høre på politiets frekvense og, vær så snill å rett på meg hvis dette er feil, men mener å hørt noe om det Lenke til kommentar
Mickey Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Bredbåndet radiomottaker (politiscanner) er lovlig i Norge. Du kan kjøpe, selge og lytte så mye du vil, det finnes ikke hjemmel i den norske lov til å forby politiscannere. For å kjøpe politiscanner og annet utstyr, sjekk www.dittvalg.no Lenke til kommentar
Viperz Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 noen som vil anbefale noen? Lenke til kommentar
Mickey Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg vil anbefale Uniden UBC 220 eller UBC 280 til nybegynnere, for de litt mer avanserte, UBC 3000 eller UBC 780. Er du veldig grønn, kan UBC 60-2 eller UBC 120 brukes, men blir man først hektet av scanner-bølgen, så vil de minste scannerne begrense deg i din nye hobby. Selv har jeg en UBC 280 og en UBC 780, disse er absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 220XLT er en veldig fin bærbar scanner som dekker de fleste sine behov. Litt stor og klumpte å ta med seg. Alt "under" 220xlt er ikke å anbefale da man fort går "lei". Skal man ha en konge "base" scanner, så går man for en 780xlt. Den kan også kobles til pcen. Scanner raskt igjennom. (kan ha opptil 500 frekvenser lagret) + man kan sette navn ved hver frekvens (f.eks "AMK Risør, HE-38"). 760xlt er greit alternativ til bil (en rimelig base scanner. Treig til å scanne og "kun" mulighet for 100 frekvenser.) Selv har jeg: Uniden UBC 220xlt Uniden UBC 760xlt Uniden UBC 780xlt Icom PCR-1000 (bredbåndsmottaker kun for pc. dekker ALT mellom 0,1mhz og 1300mhz. USB/LSB/FM/AM/WFM/NFM +++) Lenke til kommentar
Danko Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Helt enig med Mickey. Uniden UBC 280 er en super scanner, og helt topp og begynne med. Etterhvert går du seff til innkjøp av bordscanner og feit antenne på taket etc. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Maycom skal visstnok være en grei og billig scanner! Har lyst på en selv, for siden jeg bor såpass nærme Gardermoen(ENGM for de innvidde) kan jeg jo sitte å høre på ENGM app. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Maycom AR-108 funker helt greit den, enkel å bruke også. Noen som har noen forslag til andre frekvenser å høre på en politiet i Grenland / Telemark området ? Hadde vært litt morro å hørt på noe annet engang i blant. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 bruker winamp jeg.. ca.3min forsinkelse, ikke så ille det egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå