Blårens Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Hei Folkens Ønsker å få denne tråden mer organisert etterhvert hvis det er mange nok som ønsker det samme som meg. Syns det er på tide å få opp en skikkelig tråd for oss som har kommet hjem fra byen og ennå har ett ganske stor behov for å prate piss (ikke snakke piss via tastatur). Noen som vet om det er mulig å ha offentlige grupper på skype som alle kan joine? Alternativt er det noen som føler for å hoste en nash Ventriloserver for berusede diskusjon.no medlemmer? Vil tro aktiviteten vil være høyest Fredag og Lørdag (i tilfelle dette allerede er gjort så skylder jeg på alkohol) Edit:bug?=) Endret 30. januar 2011 av MongoMan Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Har ikke peiling på hvordan man fixer det, men jeg joiner gjærne på den kanalen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 er bare og trykke på Lag en gruppe i skype , så er det bare og adde medlemer kan poste skypeinfo her eller sende i pm til meg så kan jeg orden det for dere Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 mrluniboy (jaaaaaa veit det er teit navn) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 trenger ikke svare ja på kontakt forespørselen fra meg , var bare for og få navnet inn i skype , men du må svare ja på gruppa ivertfall så kan du legge til hvme du måtte ønske , jeg skal følge med her om det er flere som vill inn og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå