Kvikkfort Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Heisann! Var litt uheldig når jeg skulle rygge ned en oppkjørsel tidligere og traff ett tre som tok speilet og ripet litt i lakken samt. en liten bulk på høyre passasjerdør. Så jeg lurte på om dette er noe man kan få igjen på forsikringa eller om man må dekke alt selv? Er full kasko på bilen. Mhv Johan Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Du kan ta det på forsikringen hvis det er full kasko, men jeg ville regnet over hvor mye det vil koste å fikse det kontra egenandel+miste bonus.. Ofte det ikke svarer seg.. Lenke til kommentar
Kvikkfort Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Det er sant. Man må vel ut med 4000 i egenhandel(?) for å ta det på forsikringa og. Skaden er kun på den ene døra da. Riper, bulk og speilet. Så med dagens priser så er nok en sjanse for at dette kan havne over 10000 kroner.. Johan. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Dette hørers dyrere ut enn 10.000. Hvilken bil er dette? Kanskje får du fatt i en brukt dør + speil i riktig farge? Sist jeg sjekket på en bil fant jeg en rekke dører til en sølvgrå A3. http://no.bildelsbasen.se/ De smarte sparer tusener! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hva koster det å ta skade på kasko? 1) Egenandel (se dine vilkår for detaljer) 2) Tap av bonus (høyere forsikringspremie et antall år) (se vilkårene dine). Lenke til kommentar
gxi Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 3) Generell økning i pris pga registrert skade (vil gjelde i 3 år) Lenke til kommentar
Kvikkfort Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Dette hørers dyrere ut enn 10.000. Hvilken bil er dette? Kanskje får du fatt i en brukt dør + speil i riktig farge? Sist jeg sjekket på en bil fant jeg en rekke dører til en sølvgrå A3. http://no.bildelsbasen.se/ De smarte sparer tusener! Bilen er en Ford Mondeo, 2003 modell. Skal kjøre den innpå verkstedet på mandag nå og få de til å ta en prisvurdering på skadene, så blir det vurdert etter det om det lønner seg å ta det på forsikringa eller ikke. Johan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå