AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 iChristian: Heidi: dere hadde rett ja. yes, jeg gleder meg som en hund! (eller noe ) Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Men er det fordi du er gutt eller fordi du ikke ser behov/ikke har lyst? Ikkje spør så vanskeleg no. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 så nå er det cirka tre uker til dama får mensen igjen, og innen da skal vi få sjekka hos legen hvordan p-piller vi skal gå for, utifra blodprøve. gleder meg vilt til man endelig kan kjøre på så mye man vil uten kondom Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 to uker igjen!! forresten, ett lite spørsmål: vi hadde ubeskyttet sex en gang, den tredje dagen etter hu hadde mensen sist. jeg hoppa av i god tid før utløsningen, men det er jo fortsatt en liten sjanse - hvor stor sjanse er det for at hun er gravid? inatt drømte jeg at hun kom til meg og sa at hun skulle ha barn, og det var en ganske forferdelig drøm Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 3 dager etter mensen er en rimelig safe dag i de aller fleste tilfeller. Selv om du skulle ha kommet i henne... Og hvorfor fortsetter du med denne usikre sexen når du er så sinnsykt stresset over det? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 vel, det er en god stund siden det nå da, er vel 10 dager siden, så jeg har ikke gjort det noe mer siden jeg sa jeg skulle slutte med det.. men ja, grunnen var vel at jeg var litt vel "i øyeblikket" - der og da er det veldig fristende vettu Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det er derfor vi kan kose oss på andre måter enn å bare stikke tiss... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 jada det er sant det iChristian. tror hun har runket meg mange flere ganger enn vi har "stikket tiss" men, jeg blir fortsatt lettet hvis/når hun får mensen (det gjelder nok alltid! ) Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Du burde uansett lære deg å sette på en kondom effektivt - spesielt slik at du får det til uten å stresse -> større sannsynlighet for å miste ereksjon. Du vil mest sannsynlig få bruk for slik kunnskap og "indre ro" senere i livet. Ellers finner jeg holdningene dine til ubeskyttet sex skremmende. Vi gutter får forsæd når vi er seksuelt opphisset, som gjerne inneholder et par sædceller. Sannsynligheten er selvfølgelig lav, men det trengs bare en sædcelle til for du får en "GLED DEG PAPPA, HER ER JEG!". Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Ellers finner jeg holdningene dine til ubeskyttet sex skremmende. Vi gutter får forsæd når vi er seksuelt opphisset, som gjerne inneholder et par sædceller. Sannsynligheten er selvfølgelig lav, men det trengs bare en sædcelle til for du får en "GLED DEG PAPPA, HER ER JEG!". har skremt meg selv også jeg, men har bestemt meg for å ikke ha sex med dama uten prevansjon igjen.. nå har jeg ikke flere kondomer å prøve med, så nå skal jeg vente til dama har hatt mensen om cirka 2 uker også kan jeg kjøre på når hu har starta på p-pillene. det blir en drøm!! men er det sånn at jeg burde vente ett par dager etter hu har starta med pillene? Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvis hu starter på p-pillene når hun har menstruasjon, trenger dere ikke vente. Om hun derimot skulle starte på pillene midt i en syklus tar det 7-8 dager før det er saf.e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Så hu burde starte med en gang hun får mensen, og ikke rett etter perioden? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Yes og med mindre du misliker brannbil kan du begynne å nyte fordelene allerede da Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Yes og med mindre du misliker brannbil kan du begynne å nyte fordelene allerede da hmmm frister ikke veldig men, får vel bare litt blod på tissefanten? men da er det vel også 100% safe mens hu har mensen ( ) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Ikke noe verre enn det nei, og du deler jo andre kroppsvesker allerede... (ja, jeg ser at den sammenligningen kan trekkes lenger enn jeg er villig til...) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 tror jeg står over brannbilen ja og det er vel vondt for hu også? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvorfor skulle det være det? Jenter er riktignok forskjellige, men kåtskap og våthet (ikke bare blod) har ikke vært en mangel i de dagene... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 vet ikke jeg, jeg er jo ikke jente. men jeg trodde mensen var litt ubehagelig nedentil iblant? blir vel ikke så mye bedre om det kommer en og jokker ut og inn der. men neivel Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det er individuelt, men mange blir veldig følsome og får menssmerter og faenskap. Da er det no-go. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det er nogo, men du kan jo sjelden skylde menssmertene på sexen da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg