Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slutte å ha sex med dama?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

to uker igjen!! :D forresten, ett lite spørsmål: vi hadde ubeskyttet sex en gang, den tredje dagen etter hu hadde mensen sist. jeg hoppa av i god tid før utløsningen, men det er jo fortsatt en liten sjanse - hvor stor sjanse er det for at hun er gravid? inatt drømte jeg at hun kom til meg og sa at hun skulle ha barn, og det var en ganske forferdelig drøm :(

Lenke til kommentar

Du burde uansett lære deg å sette på en kondom effektivt - spesielt slik at du får det til uten å stresse -> større sannsynlighet for å miste ereksjon.

 

Du vil mest sannsynlig få bruk for slik kunnskap og "indre ro" senere i livet.

 

 

Ellers finner jeg holdningene dine til ubeskyttet sex skremmende. Vi gutter får forsæd når vi er seksuelt opphisset, som gjerne inneholder et par sædceller. Sannsynligheten er selvfølgelig lav, men det trengs bare en sædcelle til for du får en "GLED DEG PAPPA, HER ER JEG!".

Lenke til kommentar
Ellers finner jeg holdningene dine til ubeskyttet sex skremmende. Vi gutter får forsæd når vi er seksuelt opphisset, som gjerne inneholder et par sædceller. Sannsynligheten er selvfølgelig lav, men det trengs bare en sædcelle til for du får en "GLED DEG PAPPA, HER ER JEG!".

 

har skremt meg selv også jeg, men har bestemt meg for å ikke ha sex med dama uten prevansjon igjen.. nå har jeg ikke flere kondomer å prøve med, så nå skal jeg vente til dama har hatt mensen om cirka 2 uker også kan jeg kjøre på når hu har starta på p-pillene. det blir en drøm!! men er det sånn at jeg burde vente ett par dager etter hu har starta med pillene?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...