DrPhD Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hei, Jeg er en gutt på 16 som vurderer å kjøpe en Fleshlight-modell. Hvis det er noen som har prøvd et eller flere av produktene, setter jeg pris på eventuelle svar. 1. Er det aldersgrense for å kjøpe Fleshlight? 2. Kan en ordinær versjon av fleshlight benyttes som et treningsaspekter til fremtidlig samleie? 3. Gir Fleshlight en realistisk følelse, sammenlignet med en virkelig vagina? Takker for eventuelle svar. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 1. Er det aldersgrense for å kjøpe Fleshlight? Over nettet; nei. I butikken er det mulig de har en 16 års eller 18 års aldersgrense. Baserer dette på at jeg ble ID-sjekket for å ha gått rundt i en sex-butikk i Sveits. Lenke til kommentar
mgilbert Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 1] formally, yes and it depends on your countrys regulations (Norway/EU probably) 2] Fleshlight STU is said to be better in this way 3] Real is better ... Stick with the real Anyway, you can have a look at this shop for more reviews and information: http://www.edenfantasys.com/#pcode-skn . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå