Bennati Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 God dag forumfolk Hvordan står det til i dag? Så, til problemet. Dataen jeg har er i vinter to år gammel, men bruker ti min på å starte opp? Jeg valgte å reboote dataen til slik den var til jeg fikk den. Det gjorde jeg, og alt var fint. Jeg lastet ned de viktigste programmene som Opera, Spotify og Skype. Alt gikk tilsynelatende smertefritt. Fram til jeg skulle laste ned MSN. Da fikk jeg beskjed om å laste ned diverse packs og antivirusgreier. Alt dette var i regi av Windows, så jeg forventet at dette skulle gå fint. Etter jeg har gjort dette så har dataen blitt like treig som før. Det jeg har installert er Panda Internet Security og bare trykket på update knappen på windows security. Noen idèer? En annen ting. Hver gang jeg starter opp dataen kommer det opp at CTXfiHlp MFC Applicatias has stopped working. Dette kom fra helt i starten, før jeg hadde installert noen ting som helst. Noen måte å få dette vekk på? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg leste nylig en artikkel (husker ikke hvor, så ikke spør) som sterkt antydet at annonserte treff på Google og Bing (microsoft) sine søkemotorer ikke alltid lenker til seriøse aktører. Så det er en god sjanse til at du har blitt lurt til å installere noe slags malware. Har du lenkene til det du lastet ned forresten? Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Har ikke det nå, men det var Windows som foreslo at jeg skulle laste det ned. Jeg fikk rundt 8 alternativer, og da valgte jeg enkelt å greit den med fetest logo Så jeg tviler på at jeg har lastet ned noe piss. Og gjennom windows update kan jeg heller ikke laste ned noe gale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå