qwerty1234 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hey. Jeg har nettopp kjøpt meg Mac, men da jeg skulle bruke den eksterne harddisken funket det ikke. Jeg googlet det, og fant ut av at jeg måtte formatere hele greia. Men når jeg er inne på diskverktøy og velger slett, så begynner den, men etter noen få minutter kommer det opp: "Sletting av disk mislyktes med feilen: POSIX reports: Handlingen kunne ikke fullføres. Kan ikke tildele hukommelse" Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få fikset det? Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ikke så mye å tilby egentlig, men har du prøvd å kople disken fra, og kople den på igjen? Eventuelt velg MS-dos volume format før du velger slett. Er det behov for noe driver? Bare prøv. Lenke til kommentar
qwerty1234 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Ikke så mye å tilby egentlig, men har du prøvd å kople disken fra, og kople den på igjen? Eventuelt velg MS-dos volume format før du velger slett. Er det behov for noe driver? Bare prøv. Jess, det har jeg. Har restartet maskinen, også. Og det er MS-Dos jeg har valgt hver gang, men det funker ikke. Harddisken blir ikke funnet i Finder heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå