Gå til innhold

blindern?

obese

Anbefalte innlegg

jeg er fra tromsø. har bodd to år i oslo og jobbet etter vgs.

jeg er hjemme i tromsø i sommer og hadde planer om å dra tilbake til oslo og fortsette jobbingen med eget firma (som er temmelig nystartet) etter ferien og jobbe litt strøjobber i tillegg.

så klokken 02:00 i natt mens jeg ligger våken slår det meg for første gang i mitt liv at jeg kanskje kan studere litt.

jeg fant ut at jeg skal begynne på blindern fra høsten av og ta studielån.

ha deltidsjobb på kveldene og helgene og jobbe med firmaet når jeg har mulighet.

har allerede sendt inn søknad om å få stud.leilighet.

nå er valgene, hva i helvette skal jeg studere... alltid før har jeg sagt at det er meningsløst å studere noe hvis man ikke brenner for det (jeg brenner for finans-bransjen, har deala mye med pcer hele livet men er lei og liker veldig godt alt innenfor psykologi og filosofi). men i det siste (etter klokka 02:00 i natt) fant jeg ut at det viktigste er å tørste etter kunnskap, ikke nødvendigvis en spesifikk kunnskap. derfor har jeg tenkt å bare signe meg opp på ett eller anna studie. og jeg vil gjerne ha noen tips her. noe som er givende. 4-5 år kanskje. jeg er en smart kar, har et middelmådig snitt for jeg jobba ALDRI med skolen før.

firmaet mitt eier intellektuelle rettigheter på en hardwareløsning som er framtidsrettet og et sikkerhetssystem for biler. men om dette aldri blir noe spenn i, så er det jo fint å ha en påbegynt utdannelse, sammen med mine brede arbeidserfaring.

sånn. nå vet dere som leser dette, whoever you are, masse om meg.

hva med å tipse meg om noe, eller sende meg en liten mail.

eller si hei til meg på msn messenger eller tipse meg om hvilke studbyer som er best, dog jeg kjører hardt på for å komme meg inn på Cuba ;) men det er sikkert umulig uansett...

Sverre :D:D:D:woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...