DaXoN Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Får dere som gamet Dota på Wc3 før i tiden men ikke vet om dette så finnes det et Gratis spill som er designet av folkene bak dota, (og andre) Det koster ingen ting, men man kan kjøpe ting men det er kun kosmetiske forandringer eller champions altså ingen ting som skal gjøre det urettferdig får nye spillere. spillet er på samme måte som Dota, et brett 5 mot 5, målet er og drepe nexusen til naboen og før du kan komme deg dertil må du ødlegge 5tårn på det minste, men det er opp til 11 tårn du kan ta ned som gjør siste salget om nexusen enklere så sjekk det ut og bli med litt ^_^ Her er linken (og bruker raf link siden :> da får jeg noe som en takk får at jeg introduserte dere) hehe http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4c81bf37ed9ef703144283 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Konge spill. Skal ta en omgang nuh! Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Konge spill. Skal ta en omgang nuh! Har du konto ifra før av eller tok du min link? :> Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Bad ass lvl 10 Heimerdinger her så nei Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Den Store League of Legends Tråden Spiller nok dessverre allerede om du er ute etter forum tittel etc. med Referals så er det letteste å bare enten selv eller få kjentsfolk til å lage accounter og skaffe 4-5 wins for å bli level 5. Om du er ute etter mange nok for RP, så er det nok heller litt vanskelig 1 Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Vi har vel en relativt stor tråd gående, og den ligger som oftest på første side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå