maR3 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Problemet mitt er at jeg vil ha NedTeller() inn i Swingen min og man skal se at den teller ned, hvordan får jeg til dette? import javax.swing.JFrame; import javax.swing.JLabel; public class XBoot { /** * @param args */ public static void main(String[] args) { // TODO Auto-generated method stub JFrame aWindow = new JFrame("X Login"); int windowWidth = 200; // vindus bredde i pixler int windowHeight = 150; // vindus høyde i pixler aWindow.setBounds(50,100, // setter posisjon windowWidth, windowHeight); // og størrelse aWindow.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE); JLabel label = new JLabel("LEGG INN NEDTELLER() HER"); aWindow.add(label); aWindow.setVisible(true); // vis vinduet } public void NedTeller() { int sekunder = 60; System.out.println(sekunder); while(sekunder > 0) { try { Thread.sleep(100L); } catch(Exception e) {} System.out.println(sekunder); sekunder--; } } } Endret 29. januar 2011 av maR3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå