esc_cos Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 har nå denne : samsung sp 2004c ata.er vel 2.5" tenkte skulle sette inn en på 1 til 2 terra. skal være noe av det billigste. har forøvrig win 7 64. og dette hovedkrtet.: MS-7345. blir vel kaldt MSI P35 Platinum mener jeg. så hvordan finner jeg ut om hva slags harddisker jeg kan bruke? har sett på e del modeller,men ser ut som det er nesten bare i 3.5 når de blir så store. takker Lenke til kommentar
PerB Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ved søk ser det ut som om din harddisk er 3.5" (http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16822152022) Tydligvis en stasjonær PC. Her kan du benytte flere harddisker. Kjøp en som passer dine størrelseskrav og økonomi. La operativsystem bli på de gamle og ha data på den nye. Lenke til kommentar
esc_cos Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 takker. og 3.5" er bredden på harddisken ikke sant? for å være sikker kan jeg vel bare måle den som sitter i min? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 3 1/2" er vel helst diameteren på platen(e) inni HDD-enheten. Men alle 3 1/2" diskene har samme formfaktor, så om én passer på størrelsen, så passer alle. Du må heller sjekke at du får rett SATA type. Lenke til kommentar
esc_cos Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 takker så da bør jeg finne en da med samme sata type som jeg har nå? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jepp, da vil den nå iallefall fungere med hovedkortet ditt. Men siden du har Win7/64, så vil den vel funke med 6GB-SATA også, dog er jo det bortkastede penger om ikke hovedkortet støtter hastigheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå