Gå til innhold

htc desire hd pixelfeil, kan det bli verre etterhvert?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en Htc Desire Hd som er snart en uke gammel. Etter og ha blitt tipset om at man kan laste ned dead pixel test så fant jeg 1 pixel som lyser litt hvit helt øverst på svart og blått, Har ikke sett denne før man fant den i det programmet.

Så når jeg førstes har satt meg ned for og være mentalist og studert mobilen så ser jeg at det er 2 til, dem lyser kansje bare 10 prosent og da må jeg bikke skjermen til venstre på siden og studere veldig nøye.

Dette bryr jeg meg ikke om da dem ikke kommer til syne på vanlige bilder eller når jeg bruker den hvis det ikke er snakk om et knall svart bilde da synes den ene litt men dem 2 andre må bikkes og peiles godt inn og lyser veldig svakt.

Kan slikt bli verre eller formere seg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må være 3 som er ødelagt og lyser opp for at man skal få ny, her er det en som lyser hvit på svart og blått. Mens dem andre lyser max 5-10% og da må skjermen holdes på skrått og man må se nærme, hvis det kan bli flere så vil jeg ha ny, hvis ikke så er det ikke merkbart sånn det er nå pga den som synes på 2 farger er helt øverst i hjørnet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...