Papirpose Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Jeg vurderer å sette inn plexiglass i hq45-toweret mitt. Og da har jeg følgende spørsmål: Disse Window-kit'ene som selges hos microplex.. inneholder de absolutt alt som trengs minus verktøy? Så jeg får med alt man må ha til å feste (går utifra at festelisten er til dette formål)? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Bare gå på feks clas ohlson å kjøp en plexi rute/glass rute. Så sager du hull til glasset å fester med silicon. Lenke til kommentar
|h8myself Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Fordel om du kjøper noen lister også :razz: Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Hehe :smile: Men spørsmålet mitt var egentlig rettet til de av dere som har prøvd window-kit'ene. Er helt fullstendig nybegynner på casemods, så den første kan gjerne være litt enkel. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Veldi bra at du spurte om dette, for jeg er i samme situasjon som deg. Håper noen kan komme med et skikklig svar. Lenke til kommentar
seric Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 hvorfor ikke bare tegne opp målene på vinduet du skal ha, gå til en glassmester og kjøpe der? Mye billigere er det og. Så fester man vinduet med silikon eller.no Lenke til kommentar
sigurdi Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Gjør heller som oss, gå ned til nærmeste glassmester eller helst en som bare driver med pleksi glass, ta med deg det ene sidedekselet og spør kva han skal ha for å lage et i pleksi. Vi har nå hele sidelokket i 3mm pleksi som er et minimum på tykkelse men helt greit. :smile: Så er det bare å legge in lys. :smile: Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Hmrf. Jeg har enda ikke fått svar på det jeg faktisk spurte om :smile: men, men.. Jeg har nå funnet ut at jeg blir nødt til å skjære litt glass selv iallfall :smile: Et 282mm x 221mm vindu gir meg bare 2cm margin på minst èn av sidene på døra i HQ45-toweret Må nok ha mindre vindu ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå