AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jobben min har 2 avdelinger, en i trondheim og en i oslo For nesten 2 uker siden var trondheimsavdelinga på besøk hos osloavdelinga i noen dager på grunn av div. møteaktivitet Der møtte jeg et fyrverkeri av ei dame som jeg ble umiddelbart betatt av. På grunn av hektiske møter og slikt fikk jeg pratet veldig lite med henne, men det lille jeg fikk pratet gjorde at jeg ble interessert i å prate mer med henne siden. Hun stirret meg dypt inn i øynene og jeg ble helt forfjamset =) Fast forward til fredag denne uka, har snakket med henne et par ganger på "MSN" på jobben (vi har en msn lignende chatte løsning) og det gikk greit, så jeg spurte om jeg kunne ringe henne etter jobb en gang. Hun svarte "ja, selvfølgelig, haha, hvorfor det ?" Jeg lot være å svare og spurte i stedenfor hva nummeret hennes va. Hun gav meg nummeret til jobben...Jeg ble litt paff og spurte hva mobilnummeret var, og fikk det. Jeg har gått og tenkt mye på denne dama de siste ukene, er veldig betatt eventuelt litt forelsket, men mistet helt lysten på å ringe henne etter dette. Ganske irrasjonelt. Det føles egentlig litt som om jeg ble avvist, bare at hun er for snill til å si at hun ikke er interessert. Jeg spesifiserte jo etter jobben, hvorfor gir hun jeg jobbnummeret... Det at vi er i slutten av 20-årene begge to, at vi jobber på samme prosjekt og MÅ ha interaksjoner med hverandre senere på grunn av prosjektet, eller om hun er sammen med noen har jeg egentlig ikke bekymret meg så mye over. Uansett litt usikker på hva jeg skal gjøre nå. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hva med å vente og se om hu tar utenomjobb-kontakt? Om du lurer på om hu liker deg. Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 ja, vent til hun gjør noe..... NEI! jenter tar ikke initiativ, du må manne deg opp å prøve. 100 ganger bedre å bli avvist enn i ikke prøve. "Most people think that to try, and not get the results you wanted, is the same as failure. In truth, the only way to fail is to stop trying." 5 Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hun tester deg. Ta kontakt, funker det ikke, gå videre med livet. 4 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Hvis du vil oppnå noe så må DU ta kontakt, jenter/kvinner tar ikke initiativ, nei. Men jeg ville vært for stolt til å ta noe mer kontakt når det der er responsen du fikk. Kudos hvis du ikke dropper henne Endret 29. januar 2011 av Lekr Lenke til kommentar
feggy Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Snakker du om AnonymDiskusjon nå, Simenrf? Edit: Lol, det er jo gjestefunksjonen på disk. Edit 2: Virker kanskje litt bedritent med jobbnummeret ja, men du er da nødt å prøve. Man angrer på ting man ikke gjør - Ikke ting man gjør. (som oftest, og kanskje) Endret 30. januar 2011 av feggy Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Hva med å vente og se om hu tar utenomjobb-kontakt? Om du lurer på om hu liker deg. Har ikke sagt at hun liker meg (eller misliker meg for den saks skyld) Det har ikke vært noe flørting mellom oss Hun tester deg. Ta kontakt, funker det ikke, gå videre med livet. Dette høres ut som det grenser mot PUA land, vet ikke helt hva jeg skal svare Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Greit, det er sjelden jenter tar initiativ, men her ville jeg uten tvil sett det litt an. Det at hun liksom ikke skjønte hvorfor du ville ringe henne etter jobben og at hun ga deg jobbnummeret først er god grunn til å tvile litt. Vent heller og se hvordan det går neste gang dere møtes. Det haster ikke hvis dere skal jobbe en stund med samme prosjekt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Vi kommer neppe til å møtes igjen Det samlingsmøtet vi hadde var på grunn av at vi var halvveis i prosjektet I tillegg begynner jeg i en ny stilling til sommeren Hvordan kan jeg ta opp det at hun gav meg jobbnummeret ? Føles litt kleint å spørre "hvorfor gav du meg jobbnr?" Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Det at hun ga deg jobbnummeret hennes var vel kanskje fordi hun ville være profesjonell? Slik jeg forstod det fikk du til slutt hennes private mobilnummer? Det er jo absolutt et godt tegn. Da er det nesten mer kleint hvis du ikke ringer. Endret 30. januar 2011 av ChristR 1 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Vi kommer neppe til å møtes igjen Det samlingsmøtet vi hadde var på grunn av at vi var halvveis i prosjektet I tillegg begynner jeg i en ny stilling til sommeren Hvordan kan jeg ta opp det at hun gav meg jobbnummeret ? Føles litt kleint å spørre "hvorfor gav du meg jobbnr?" Må du ta det opp med henne, da? Hvis dere neppe møtes igjen forandrer jeg mitt syn på saken. Da bør du nok ringe henne. Hvis ikke kommer du til å angre i ettertid og om 3-4 uker er det kanskje for seint, eller kleint. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hun tester deg. Ta kontakt, funker det ikke, gå videre med livet. Dette høres ut som det grenser mot PUA land, vet ikke helt hva jeg skal svare Også? Det er mye som er bra med PUA. Blant annet det å ta tak i seg selv og tørre å drite seg ut. Ved å lese litt bedre etter så ser det ikke ut som at hun tester deg, nå vet jeg ikke i hvilken kontekst du spurte om nummeret, men det virker for meg at hun trodde at du spurte om det var greit å ringe til henne etter jobb om noe jobbrelatert. Uansett, nå har du nummeret hennes. Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hva med å vente og se om hu tar utenomjobb-kontakt? Om du lurer på om hu liker deg. Har ikke sagt at hun liker meg (eller misliker meg for den saks skyld) Det har ikke vært noe flørting mellom oss Hun tester deg. Ta kontakt, funker det ikke, gå videre med livet. Dette høres ut som det grenser mot PUA land, vet ikke helt hva jeg skal svare Veldig godt å se at du er obs på å ikke ta råd fra gutter som er flinke på dette her. Det tyder på at du er på rett vei! Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 PUA er å overtenke det. Målet er jo å ikke gå gjennom en slagplan i hode hver gang man snakker med en jente, men heller være komfortabel.. Hvordan vil studering av videoer hjelpe deg med dette? Det eneste jeg har sett er bare repetering av "ha selvtillit" uansett. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Takk for svar Jeg ringte henne (eller, hun svarte ikke, men ringte tilbake senere) Snakket om generiske hvordan går det, hadde du en fin dag, jeg ble nettopp ferdig på trening ting, så spør hun om det var noe, lurte på hvorfor jeg ringte Jeg sa at jeg hadde lyst å snakke med henne, fikk et "å ja" som jeg best kan beskrive som nølende. Snakket i type 2 minutt til, før hun sa at hun måtte dusje og vi kan heller snakkes en annen gang. Så hun har med andre ord funnet ut at jeg ikke er en potensiell type før vi i grunnen noen gang har hatt en samtale =) fml 2 Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 I det minste prøvde du. Det bør du være stolt av. Er ikke alle som har baller nok til det. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Nei, det skal være sikkert og visst. Jeg skulle gjerne hatt det. Jaja, det kommer nok en ny, TS, det tar bare litt tid. Og lykke til med ny stilling til sommeren. Du får tenke som så at nå kan hun angre på hva hun gikk glipp av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå