Carleng Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Var ute på ski med telefonen i dag, den ble litt fuktig. Har utsatt den for slike ting MANGE ganger. Den har tålt masse fuktighet og vann. Nå blir skjermen bare svart når jeg starter den. Bagrunnslyset tennes, den vibrerer og ingenting mer skjer. HJELP! vil ikke ta master reset. Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Var ute på ski med telefonen i dag, den ble litt fuktig. Har utsatt den for slike ting MANGE ganger. Den har tålt masse fuktighet og vann. Nå blir skjermen bare svart når jeg starter den. Bagrunnslyset tennes, den vibrerer og ingenting mer skjer. HJELP! vil ikke ta master reset. Diamond telefonene er nok desverre ikke vanntette. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt ut batteriet, og lagt telefonen til tørking en dag eller to. Lenke til kommentar
Carleng Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Lot mobilen ligge ca 20 timer i en pose med ris slik at risen trekker ut fuktighet av telefonen. Men det samme skjer; telefonen rister litt, og skjermlyset tennes. Kan virke som at skjermen ikke fungerer Noen flere råd? Har mange kontakter og bilder på internminnet i telefonen, vil ikke miste dette Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvis du har utsatt mobilen din for fuktighet mange ganger som du skriver så kom ikke dette som noen bombe. Eneste hjelp jeg kan gi er å plukke den fra hverandre, og la den ligge på en tørr varm plass en stund. Kanskje du får startet den å redde kontaktene/bildene før den som regel tar kvelden igjen etter en stund. Lenke til kommentar
Carleng Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 oi, nå føler jeg meg smart Får håpe det funker, burde vel skaffe meg et sånt vantett etui til min neste telefon Tusen takk for raskt svar! Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Får du koblet den til pc etter at du har startet den? Hvis det kun er skjermen, kan du jo ha flaks så du kan redde noe... Lenke til kommentar
Carleng Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Det fungerte! Fikk reddet bilder og videoer, men den har to internminner og det andre med kontakter og operativsystem får man ikke tilgang til med pc ser det ut som Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det fungerte! Fikk reddet bilder og videoer, men den har to internminner og det andre med kontakter og operativsystem får man ikke tilgang til med pc ser det ut som Starter windows device senter/ActiveSync, eller får du kun kontakt med minnekortet? Lenke til kommentar
Carleng Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Får bare tilgang til det innebygde minnekortet, active sync kjenner den ikke igjen. Men active sync har vel lagra kontaktene mine tidligere right? hvordan kan jeg finne det? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Har du outlook, ligger det kanskje der... Lenke til kommentar
Carleng Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 har ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå