Gå til innhold

Htc Diamond - Nekter å starte

Anbefalte innlegg

Var ute på ski med telefonen i dag, den ble litt fuktig. Har utsatt den for slike ting MANGE ganger. Den har tålt masse fuktighet og vann. Nå blir skjermen bare svart når jeg starter den. Bagrunnslyset tennes, den vibrerer og ingenting mer skjer.

HJELP! vil ikke ta master reset.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ute på ski med telefonen i dag, den ble litt fuktig. Har utsatt den for slike ting MANGE ganger. Den har tålt masse fuktighet og vann. Nå blir skjermen bare svart når jeg starter den. Bagrunnslyset tennes, den vibrerer og ingenting mer skjer.

HJELP! vil ikke ta master reset.

Diamond telefonene er nok desverre ikke vanntette. :whistle:

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt ut batteriet, og lagt telefonen

til tørking en dag eller to.

Lenke til kommentar

Lot mobilen ligge ca 20 timer i en pose med ris slik at risen trekker ut fuktighet av telefonen. Men det samme skjer; telefonen rister litt, og skjermlyset tennes. Kan virke som at skjermen ikke fungerer :( Noen flere råd? Har mange kontakter og bilder på internminnet i telefonen, vil ikke miste dette :no:

Lenke til kommentar

Hvis du har utsatt mobilen din for fuktighet mange ganger som du skriver så kom ikke dette som noen bombe. Eneste hjelp jeg kan gi er å plukke den fra hverandre, og la den ligge på en tørr varm plass en stund. Kanskje du får startet den å redde kontaktene/bildene før den som regel tar kvelden igjen etter en stund.

Lenke til kommentar

Det fungerte! :new_woot: Fikk reddet bilder og videoer, men den har to internminner og det andre med kontakter og operativsystem får man ikke tilgang til med pc ser det ut som :thumbdown:

Starter windows device senter/ActiveSync, eller får du kun kontakt med

minnekortet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...