andypandy Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hei, lurer på om noen vet hvor man kan få tak i Buzz Quiz TV eller Buzz Norgesmester til PS3? Har kontaktet flere gamestop butikker, game, spaceworld osv. men ingen ser ut til å ha det. Har også sjekket Prisguiden og cdon for å nevne noen, men ingen lykke der heller. Jeg finner Buzz Music Quiz derimot, men det er ikke det jeg er på jakt etter. Er det noen som vet hvor man kan finne det? Eller har et selv som de kunne tenke seg å solgt? Takker for svar på forhånd, og håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Fant nå Buzz Norgesmester på CDon: http://cdon.no/spill/buzz!_norgesmester-4079898?gclid=CPyw-M3-36YCFYqDDgodJg7A0Q Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Ja, hadde jeg bare kunnet kjøpe det så Har desverre sett det og ble skuffa over at de ikke har det inne.. Andre forslag? Lenke til kommentar
Torefos Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Har selv Buzz norgesmester, men syntes spørsmålene der er for lite "norske". Hvem kan vel svare på et sært spørsmål om baseball eller cricket osv fra 1970-80. Mange spørsmal som er for vanskelige og blir bare gjetting. Den nye Music Quiz derimot syntes jeg var mye bedre. Dersom man ikke har noe i mot spørsmål om musikk. En runde viser feks. en musikkvideo hvor man skal være oppmerksom, å kunne svare på observasjoner, ganske moro, og føles mer gjennomført denne gangen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ja, hadde jeg bare kunnet kjøpe det så Har desverre sett det og ble skuffa over at de ikke har det inne.. Andre forslag? Er bare å sette seg på "alarm" listen slik at du får mail når de får det på lager. Det går liksom ikke 3-4 uker før de får det på lager igjen. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Takk for svar. Men jeg synes musikk spørsmål gjør det litt lite variert. Så Music Quiz er utelukket. Ifølge gamestop, spaceworld blir det ikke produsert lenger. Noen andre steder de kan ha det? Eller som sagt om noen har, og ønsker og selge? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Kjøp og salg er uansett ikke lov her på forumet, så da må det bli på en annen måte. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Du kan nå laste ned en gratis Buzz player på PSN. Den har alt det grunnleggende utenom spørsmål, men disse kan du kjøpe utenom også på PSN. Kan være en løsning. På denne måten kan du kjøpe kun de kategoriene som interesserer deg. Endret 1. februar 2011 av praystation Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg har buzz quiz tv, spiller det aldri lenger. Du kan godt kjøpe det av meg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 syns de burde begynne å lage buzz spill igjen Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) dem tok jo livet av mybuzzquiz.com i fjor... etter de ga ut en half assed gratis versjon på psn... og de som laget buzz spillene har fått sparken.... så den her spillet serien er lagt død... de beste buzz spillene er.. quiz tv quiz world hvis noen på død og liv må ha... og ja du må ha kontrollerene også... Endret 19. april 2013 av 64Zombie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå