protoneedhelp Skrevet 29. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) jeg har et par nike sko i skinnsom har blirr skittent etter en noen ganger bruk. Hva kan jeg gjøre for at den skal bli som den var da jeg kjøpte den, altså fjerne skittet. takk på forhånd Endret 29. januar 2011 av protoneedhelp Lenke til kommentar
Downing Skrevet 29. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2011 jeg har et par som har blirr skittent etter en noen ganger bruk. Hva kan jeg gjøre for at den skal bli som den var da jeg kjøpte den, altså fjerne skittet. takk på forhånd Du kan kjøpe skinnbalsam i skobutikk og pusse skoene med dette. Funker fint :-) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2011 Vask skoene med såpe og en klut. Tørk over med fuktig klut. Deretter bruk hvit skopuss. Bare pass på å ikke treffe merket Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2011 Hvem bruker hvite sko på vinteren? 3 Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Bruker Biotex eller andre flekkfjerningsmidler. Fungerer utmerket på mine sko, uansett farge. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Hvem bruker hvite sko på vinteren? Det er ikke sikkert han bruker dem selv om han spør om hvordan man renser dem. Sannsynligvis gjør han det, men det må jo være lov å diskutere andre ting enn vinterklær. Endret 31. januar 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
depeche Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Tviler på brukeren av de skoene der bryr seg hvilken farge "vinterskoene" sine er. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Brukte dem før det kom snø, nå bruker jeg selvfølgelig SORTE vintersko og tusen takk for svarene Endret 30. januar 2011 av protoneedhelp Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2011 selvom Hva har magen til en sel med saken å gjøre? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå