Gå til innhold

"Skjermsparer" på under spilling

Anbefalte innlegg

Spiller IL-2 flysimulator på maskinen,men har et litt irriterende problem.Hvis jeg ikke rører på musa med gjevne mellomrom,så blir skjermen svart som om skjermbeskytteren kommer på.Denne har jeg selvfølgelig skrudd av.Til info bruker jeg joystick.Så fort jeg rører på musa,så kommer jeg tilbake til skriverbordet og spillikonet ligger nede på linja.Jeg kan da bare trykke på ikonet,så er jeg inne i spillet igjen.Dette skjer etter bare noen minutters spilling.Håper noen kan hjelpe meg med dette irriterende problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller du på to skjermer? Eller evt. i window mode?

Har hatt det samme problemet med Microsoft Flight Simulator X. Der hvor jeg koblet opp spillet på TVn, og fløy. Hadde jeg på autopiloten, og lot maskinen fly så ble skjermen svart. Derfor har jeg sluttet å bruke windows mode, og en ekstra skjerm.

Lenke til kommentar

Spiller du på to skjermer? Eller evt. i window mode?

Har hatt det samme problemet med Microsoft Flight Simulator X. Der hvor jeg koblet opp spillet på TVn, og fløy. Hadde jeg på autopiloten, og lot maskinen fly så ble skjermen svart. Derfor har jeg sluttet å bruke windows mode, og en ekstra skjerm.

Spiller bare på 1 skjerm.Har koblet meg opp på tvn.Hvordan kan man unngå å bruke windows mode?Jeg dobbeltklikker bare på ikonet på skrivebordet.

Endret av Magnus76
Lenke til kommentar

Om du har Windows 7 (mulig det er det samme i Windows vista), så kan du trykke på startmenyen, skriv in "Strømsparer" (eller Power Options om du har engelsk), så kan du endre om skjermen skal slå seg av etter XX min. bare sett til "Never" eller øk den til et par timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...