lur4d Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 HJELP?! Tastaturet på laptopen min har tydeligvis bestemt seg for å ta kveld... det funket for ca. 2 timer siden. What to do?? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 kjøp nytt? Om fortsatt garanti så feilmelde det. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Hadde tenkt "en lettere" løsning enn å bestille nytt tastatur... Et tastatur skal jo ikke slutte å virke bare jeg snur meg i døra, så lurer på om det er noen der ute som kan noen teknikker for å "gjenopplive" det? Har en Dell Studio XPS 16 hvis det skulle ha noe å si. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Om det ikke reagerer før windows, altså til bios etc ser det dårlig ut. Om det ikke bare er selve kabelen som er løs så er det nok en hardware feil på tastaturet eller hovedkortet. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Reagerte ikke med bios nei.. jaja, bare å skru opp skiten da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå