Bozzeye Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Jeg synes Bioshock var et bra spill. Jeg likte gameplayet og våpnene samt historien, men som Keinu synes jeg at det ikke alltid var like lett å bli revet med i historien. *fjernet sitat som var fjernet* Endret 5. februar 2011 av Rampage Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Har begge spillene i Collector's Edition, og syns det første spillet er en av de bedre spillene dette tiåret. Det andre spillet var middelsmådig, ble enormt ensformig og historien var nogenlunde. Så nå er det bare å vente på Bioshock 3. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Liker konseptet, historien er og god, men det slo aldri veldig ann på meg. Spilte det til et visst punkt før interessen bare dalte. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) På tide å holde seg on-topic her. Vi har notert oss at det er noen personer her som har litt problemer med å følge en diskusjon på en normal måte og avsporer hele tiden, dette er selvfølgelig veldig dumt for selve tråden og får nok snart en respons. Bioshock : Jeg har selv prøvd begge spillene og må si jeg elsket det første spillet , nr 2 derimot føltes som en generisk opplevelse og jeg gikk utrolig fort lei av det. Likte eneren hovedsakelig pga historien og alt som skjer underveis , virkelig en god opplevelse. Ryddet kraftig opp i tråden, ta hensyn til det denne veilederen sier. - Rampage Endret 5. februar 2011 av Rampage Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Would you kindly not talk bad shit about Bioshock? 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Synes begge spillene er fantastiske, for meg er det først og fremst atmosfæren som er i særklasse. Det er noe spesielt med design og musikk fra 50/60 tallet (akkurat som hos Fallout 3 og New Vegas som jeg også liker godt). Historien og utfordringene i spillet holder også høy klasse. Jeg spilte det første spillet for et par år siden, spilte nummer 2 tidligere i vinter og ble så hektet at jeg rundet nummer 1 med en gang jeg ble ferdig med nummer 2 Begge spillene kommer å rundes flere ganger fremover, Bioshock 3 er et av de sikreste spillkjøpene når det slippes - hos meg 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Bioshock 3 blir så rart :S Blir liksom ikke det samme å gå rundt oppi lufta istedetfor under vann :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå