Gå til innhold

Vi trenger nye spill til lanet vårt, hva anbefaler dere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis ingen av dere er gode i Red Alert 2 så er det helt konge på lan. Det er ett spill man bare ikke blir lei av på lan. Husker jeg kjedet meg med cs på lan og så kom RA2 opp. Nå laner vi hele tiden.

 

Rise of Nation er også veldig artig, men ser dere har prøvd det.

Generals anbefaler jeg ikke pga. det er så stor forskjell på de som er gode og de som ikke har spilt før.

Lenke til kommentar

Mye artig da.. spill som ikke blir så kjent osv.

 

Revelution:

det er ganske arti.. har maange forksjellige våpen og et armbrøst som kan slenge deg irundt...forteller ikke så mye om spillet da, arti er det ihvertfall :)

 

Raven Shield

 

Vice City MP, eller GTA2 MP :)

 

Jedi Academy

Jeg synes det er arti, veldig aktiv der.. star wars fan ;)

 

Devestation! det er sinnsykt tøft på lan... synes jeg. grafikken er veldig fin og kule våpen.

 

 

Så har du jo Chrome og Robot Arena2

De kan være arti å spille litt, blir vel litt lei etter hvert, ikke så kvalitets spill, etter min mening.

 

 

En annen VIKTIG ting, som jeg og kamerater gjør hele tiden, "tweake" gameplayet litt. bare finn på forskjellige ting. som i MOHAA f,eks..

Jeg var outlaw(sniper)

Ene var bartender i baren, noen hadde egne hus osv.

jeg gikk rundt å skøt folket, og de skulle ta meg, eller sår det om og gjøre å holde fred, det går aldri da.. men arti å prøve. Første som skyter,blir jakta

Lenke til kommentar

System shock 2 coop er et genialt 2-4manns-spill... hvis du får det til å funke under XP. det er et forbanna slit. Jeg har gamlepcen min stående med windows me bare for å spille dette spillet i lan :D

 

Ellers er Baldurs gate 2 og TOB veldig morsomt. Men alle som er med må være dedikerte rollespillere. Og ha lang tid.

 

Kos dere med laningen.

Lenke til kommentar
Kan man spille star wars galaxies på lan?

Syns jeg så noen som anbefalte det tidligere...

Jeg har lyst å prøve online rpg, men gidder ikke betale bare for å prøve...

 

Beklager, men dette får du ikke til å virke på lan .. hadde du det hadde du kjedet deg i hel da alt av utstyr er playerlaget .. finnes ingen shapper med ferdig utstyr...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...