peace2 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Mistenkelig webområde sperret Du forsøkte å få tilgang til: http://webside.com/blabla/index.php Denne websiden har blitt blokkert for din sikkerhet, og er sendt inn til evaluering. Gå til Symantec for å lære mer om nettfisking og Internett-sikkerhet. Vi anbefaler at du IKKE besøker denne siden, men hvis du vet at den er trygg, kan du besøke denne siden allikevel. Gå ut av dette området Dette er altså mitt personlige webside. jeg har ren kode hvor det kreves at man logger inn. hva kan sånn melding komme av? Endret 29. januar 2011 av peace2 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Typisk er det grunnet reklamer som har brukt "skitten kode" som installerer drit på pcne, da ryker alle sider som har den reklamen med. Ellers stenger de også ute sider de mener har kode som kan misbrukes ved injections etc hvor boten deres prøver småangrep via f.eks søkebokser/login bokser og ser hva som skjer. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Typisk er det grunnet reklamer som har brukt "skitten kode" som installerer drit på pcne, da ryker alle sider som har den reklamen med. Ellers stenger de også ute sider de mener har kode som kan misbrukes ved injections etc hvor boten deres prøver småangrep via f.eks søkebokser/login bokser og ser hva som skjer. Jeg har ingen reklamer der , kun et setup med php & mysql , loggin/regsistrerings script & paypal lenke / button (Pay now)... alt er under testing så er lxm første gang dette testes på internett Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Må være paypal som ødlegger? Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Må være paypal som ødlegger? Post en link til siden så kan vi se. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Må være paypal som ødlegger? Post en link til siden så kan vi se. Test side: http://afromoo.com/tlfkort/ Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Post linken til siden som blir blokkert. Såvidt jeg ser, ser jeg ingen paypal knapp på den siden. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Post linken til siden som blir blokkert. Såvidt jeg ser, ser jeg ingen paypal knapp på den siden. Det er denne siden som er blokkert . første gang får man beskjed slik ovenfor ,så må man bekrefte at siden er trygg så meldingen ikke kommer opp igjen . paypal knappen er når man er innlogget Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg får ingen blokkering opp. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Bruker du Norton antivirus også ? er nok det som var grunnen tenker jeg... Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Får heller ikke noen blokkering, men bruker heller ikke Norton, så mye mulig det er problemet ditt ja Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ingen Problemer her heller.. Norton.. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Noen som støtter min ide å skifte antivirus til NOD32? er utrolig plaget av Norton (har Norton fullpakke) ( fikk det sammen med ny pc) pleide å bruke Nod32 før. tror Norton bruker mer ram & prosessor enn Nod... ( usikker ) Endret 2. februar 2011 av peace2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hva med å bytte til Microsoft Security Essentials? Det er jo Microsoft sitt egne antivirus. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Uansett så vil jo andre få denne feilmeldingen. Og Symantec er ganske store. Kan du finne ut mer spesifikt hva Norton mener er feil? Ofte er det mange vidersendinger som gjøres, noe den kan rapportere som mistenkelig. http://safeweb.norton.com/help/site_owners evt. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Det var bare å huke på at websiden var trygg , var bare litt ekkelt å se meldingen første gang... nå vises det ikke lenger Lenke til kommentar
srbz Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Side notice: sikkert greit å dele koden din opp i flere linjer når du først er i gang. Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Greit nok at du "huket" at den var trygg. MEN som Matsemann sier har Symantec en stor brukergruppe, alle disse vil oppleve problemet ditt når dem kommer til din side. Derfor burde du fikse det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg har Symantec og får ingen feilmelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå