Gå til innhold

Denne websiden har blitt blokkert for din sikkerhet


Anbefalte innlegg

 

 

Mistenkelig webområde sperret

 

Du forsøkte å få tilgang til:

 

​http:​//webside.​com/blabla/ind​ex.ph​p

 

Denne websiden har blitt blokkert for din sikkerhet, og er sendt inn til evaluering. Gå til Symantec for å lære mer om nettfisking og Internett-sikkerhet.

 

Vi anbefaler at du IKKE besøker denne siden, men hvis du vet at den er trygg, kan du besøke denne siden allikevel.

 

Gå ut av dette området

 

 

Dette er altså mitt personlige webside. jeg har ren kode hvor det kreves at man logger inn. hva kan sånn melding komme av?

Endret av peace2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Typisk er det grunnet reklamer som har brukt "skitten kode" som installerer drit på pcne, da ryker alle sider som har den reklamen med.

Ellers stenger de også ute sider de mener har kode som kan misbrukes ved injections etc hvor boten deres prøver småangrep via f.eks søkebokser/login bokser og ser hva som skjer.

Lenke til kommentar

Typisk er det grunnet reklamer som har brukt "skitten kode" som installerer drit på pcne, da ryker alle sider som har den reklamen med.

Ellers stenger de også ute sider de mener har kode som kan misbrukes ved injections etc hvor boten deres prøver småangrep via f.eks søkebokser/login bokser og ser hva som skjer.

Jeg har ingen reklamer der , kun et setup med php & mysql , loggin/regsistrerings script & paypal lenke / button (Pay now)...

alt er under testing så er lxm første gang dette testes på internett

Lenke til kommentar

Post linken til siden som blir blokkert. Såvidt jeg ser, ser jeg ingen paypal knapp på den siden.

Det er denne siden som er blokkert . første gang får man beskjed slik ovenfor ,så må man bekrefte at siden er trygg så meldingen ikke kommer opp igjen . paypal knappen er når man er innlogget

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...