SlettProfil Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Jeg er da en 18 år gammel gutt som via tiltakløshet og manglende intiativ, fraflytting osv. har klart å miste mine venner. Jeg er nå venneløs og gjør i grunn ingenting med det, bare sitter og synes synd på meg selv. Jeg gjør ikke en dritt på fritiden derfor har jeg nå tenkt til å komme meg ut av sofaen og skaffe noen nye venner med lik interesse. Er det noen som har forslag til en hobby som jeg kan bedrive i bergensområdet hvor jeg kan møte noe folk? Endret 29. januar 2011 av Lester Freemon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Finn deg en hobby du interesserer deg for. Ikke vits å anbefale hobbyer du ikke vil like. Liker du å bestige fjell? Fiske? Sparke fotball? Danse? Synge? Hobbyer finnes det nok av, spørsmålet er bare hva du liker å bedrive. De aller fleste hobbyer innebærer andre personer, men om du slår til med pardans eller noe slikt, får du muligheten til å bli kjente med det motsatte kjønn óg. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg er hovedsaklig interessert i fotball og klær, har ikke noe spesielt interessert å bedrive fotball selv da, jeg er mer en supporter. Har prøvd å søke litt på nettet, men virker som det er veldig lite som treffer en ungdom. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hva med å engasjere seg i en supporterklubb? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå