Gå til innhold

Geforce gtx 580, men hvilket? :s

jani1

Anbefalte innlegg

Hei jeg har bestemt meg for å kjøpe ett gtx 580 kort, men vet ikke vilket. Det som har gjort meg i tvil er det gainward phantom kortet dem har på komplett som har oppgitt videominne til 3gb, har dette noe å si? Har du erfaring med noen av gtx 580 kortene? Vær så snill å gi meg noe innspill, jeg vil seff ha det raskeste å det beste :) ( hydro copper må utelukkes da jeg ikke har vannkjøling)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er samme hva du velger! Jeg ville ha valgt det billigste :)

JEg har selv 2 stk Gigabyte 580, og er fornøyd med det. De klokker bra også, noe som alle gtx 580 gjør.

Jeg ville egentlig ha asus. men det hadde de ikkje når jeg skulle ha. Derfor Gigabyte.

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei jeg har bestemt meg for å kjøpe ett gtx 580 kort, men vet ikke vilket. Det som har gjort meg i tvil er det gainward phantom kortet dem har på komplett som har oppgitt videominne til 3gb, har dette noe å si? Har du erfaring med noen av gtx 580 kortene? Vær så snill å gi meg noe innspill, jeg vil seff ha det raskeste å det beste :) ( hydro copper må utelukkes da jeg ikke har vannkjøling)

Du kan jo sjekke ut dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=621999

På kampanje på komplett.no, med priser mye lavere enn mange av referansekortene til de andre produsentene.

Jeg har utrolig god erfaring med Gainward fra før. De er entusiastenes venn, og custom-cooler-produktene deres er allment anerkjente :) #imjustsayin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...