jani1 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hei jeg har bestemt meg for å kjøpe ett gtx 580 kort, men vet ikke vilket. Det som har gjort meg i tvil er det gainward phantom kortet dem har på komplett som har oppgitt videominne til 3gb, har dette noe å si? Har du erfaring med noen av gtx 580 kortene? Vær så snill å gi meg noe innspill, jeg vil seff ha det raskeste å det beste ( hydro copper må utelukkes da jeg ikke har vannkjøling) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Det er samme hva du velger! Jeg ville ha valgt det billigste JEg har selv 2 stk Gigabyte 580, og er fornøyd med det. De klokker bra også, noe som alle gtx 580 gjør. Jeg ville egentlig ha asus. men det hadde de ikkje når jeg skulle ha. Derfor Gigabyte. Lykke til Lenke til kommentar
jani1 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Ja, men hva med det gainward kortet med 3gb videominne, er det bare tull? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ja, men hva med det gainward kortet med 3gb videominne, er det bare tull? Etter den testen jeg leste: ja Det er svært lite bedre enn "vanlig" gtx580 Selv ikkje i superhøy oppløsning var den noe særlig bedre http://vr-zone.com/articles/vr-zone-exclusive-gainward-geforce-gtx-580-phantom-3072mb-review/10933.html Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 superhøy oppløsning? Hvor? Så ikke noe høy oppløsning i linken der Lenke til kommentar
jani1 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Men hvilket av kortene har det beste potensiale for overklokking osv da? Med tanke på kjøling osv. Endret 30. januar 2011 av jani1 Lenke til kommentar
jypling1 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hei jeg har bestemt meg for å kjøpe ett gtx 580 kort, men vet ikke vilket. Det som har gjort meg i tvil er det gainward phantom kortet dem har på komplett som har oppgitt videominne til 3gb, har dette noe å si? Har du erfaring med noen av gtx 580 kortene? Vær så snill å gi meg noe innspill, jeg vil seff ha det raskeste å det beste ( hydro copper må utelukkes da jeg ikke har vannkjøling) Du kan jo sjekke ut dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=621999 På kampanje på komplett.no, med priser mye lavere enn mange av referansekortene til de andre produsentene. Jeg har utrolig god erfaring med Gainward fra før. De er entusiastenes venn, og custom-cooler-produktene deres er allment anerkjente #imjustsayin Lenke til kommentar
jani1 Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Så det, bestilte takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå