Tiresias Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Er det noen som vet en måte å få et vindu til å bli maksimert på automatisk? Jeg har en snarvei til VNCViewer på desktop'en som jeg gjerne vil ha maksimert som standard, nemlig... Takk for svar! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 høyreklikk på snarveien>egenskaper>kjør>maksimert (er ikke helt sikker siden jeg kjører win xp pro på engelsk) Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 høyreklikk på snarveien>egenskaper>kjør>maksimert (er ikke helt sikker siden jeg kjører win xp pro på engelsk) Nå er vel dette her et spørsmål angående linux, hvis vedkommende har postet riktig.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 oops la ikke merke til at de var linux :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Slakkt.. Kanskje det finnes en kommandolinje-parameter for fullskjerm? man vncviewer Kan bruke dem i snarveier også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå