VgRD Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Hei. Har lenge hatt en gammelt hjemmekino anlegg jeg har brukt på Pc`en, som har funket meget bra! Men kjøpte ny tv og bestemte meg for å flytte hjemmekinoanlegget til tvèn. Har veldig lite greie på lyd så jeg bare prøvde foskjellige tilkoblinger til jeg fikk lyd! Problemet er, så lenge det ikke er noe lyd som spilles av, kommer det en pipe lyd ut av alle høytalerene! Dette er når jeg spiller på Ps3`en, Siden jeg ikke har noen kanaler koblet til! Antar at jeg har koblet feil, brukt feil kabel eller noe så trenger hjelp! Selve anlegget er Dantax, forsterker er Pioneer VSX-516. Kabelen jeg har brukt fikk jeg med anlegget. Vet ikke hva den heter, men den har to tilkoblinger i ene enden som er rød og hvit. Andre enden er en tilkobling som er sort. Den sorte enden tror jeg står i headsett ingangen på tv`en, men dette er det eneste jeg har fått til som gir lyd! Når jeg hadde anlegget på pc`en gikk den sorte enden til lydkortet. Så, trenger litt hjelp!! Endret 29. januar 2011 av VgRD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå