Sokrates Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg har et POV TI4200XP som jeg er ganske fornøyd med, jeg bruker tv-ut ganske mye til og se film på tv. Men når jeg har oppdatert driveren så blir bare windows media player, win dvd og power dvd helt svart på tv, men normal på maskina, noen tips? Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hadde samme problem. Winamp 2.91 fiksa det. Edit: men winamp tar vel ikke DVD? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 aktivere tv-en i skjerminnnstilinger kanskje Lenke til kommentar
Sokrates Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 nei winamp tar ikke dvd... altså, jeg ser jo skrivebordet og alt på tv'en, men bare ikke filmer.. Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Nødløsning: Prøv å kryss av for "Bruk denne enheten som primærskjem" under Egenskaper for skjerm > Innstillinger Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hei Prøv Power DVD. Jeg har også et 4200g4ti men mitt er fra creative, det skulle vel ikke bety all verden. Jeg har inne 43.00 og det funker helt fint sammen med tvtool. Dessuten så liker jeg power dvd mye bedre enn win dvd. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Stryker herved mitt innlegg ovenfor, så ikke at du også hadde prøvd power dvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå