Dennis9 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 For noen dager siden kjøpte jeg en Gameboy klone på dealextreme(sku:23834), den første gangen jeg ladet den fungerte alt som det skulle, men så begynte problemene. etter at jeg hadde brukt opp strømmen på batteriet den første gangen og skulle lade den ville den ikke lade! Ladelyset lyste og den sto og ladet hele natten men var like flatt neste morgen. Da den ikke ville lade tok jeg multimeteret for å sjekke om det kom strøm til batteriet og den viste 4 volt. Er det gameboyen eller batteriet som er ødalagt da? Takker for svar Lenke til kommentar
avo Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hvilken spenning skal batteriet ha? Om det er et 3.7V batteri vil 4V være en naturlig ladespenning. Lenke til kommentar
Dennis9 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) På batteriet står det 3,6v regner med at det går for det samme. Batteriet er helt nytt så det er merkelig at det ikke vil lade Er det noen som har noen tips for å få det til å lade? Endret 29. januar 2011 av Dennis9 Lenke til kommentar
avo Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Om du måler 4V over batteriet når det "lader", og det fremdeles ikke tar til seg lading er det batteriet som er deffekt. Tror jeg vill sende en mail til DX og bedt pent om et nytt batteri. Å prøve å tvinge det til å lade kan ende med et smell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå