-Léon- Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Svarer det samme som Detectable, frost er tingen om du vil ta på deg flere enn én mob om gangen. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Svarer det samme som Detectable, frost er tingen om du vil ta på deg flere enn én mob om gangen. Det er ikke så mye at jeg "vil", men det blir jo iblant sånn at man erter på seg flere enn èn. Og da er det greit å kunne overleve...Jeg liker veldig godt arcane, men kanskje jeg da bør re-specce. Er jo greit med et "pet". Holder det aggro like greit som hunter-pets er det jo ikke noe problem. Bør vel nevne at det går mest i PvE; stort sett questing. Endret 1. februar 2011 av Oskov Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Water Element petn kan ikke taunte, og har vel bare frostnova som en cc. Den gir vel litt dps boost men den ekstra frostnova er gull verd når det kommer til cc. Husker ikke om det er lvl 20 eller 30 hvor du kan lære dual-spec. Da kan du ha arcane som ms og frost som os. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Frost har så masse survivability i seg at om du drar på deg for masse, har du en del gtfo-knapper. Fantastisk fin levlespec. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Har både hunter, warrior, mage og warlock. Hadde også en priest som jeg ikke gadd å levle så langt. Pr. i dag synes jeg mage er morsomst av de jeg har nå, men har nettopp startet warlock'en, og den virker også som kan bli skrekkelig morsom når den får litt mer erfaring. Er bare level 11 eller noe sånt nå. Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Warrior. Blitt enormt lett å tanke nå med Cataclysm, kontra TBC. Lenke til kommentar
frds Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 priest har spilt mage så lenge jeg kan huske, men ble lei til slutt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg elsker fortsatt magen min. Har hatt han som main siden 2006, og han er fortsatt min favorittkarakter. Enkelt valg. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Elsker subtlety rogue i pvp, i pve blir det som regel prot pala / ret pala. Endret 8. februar 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 PvP: Combat rogue i PvE spec og gear. PvE: Affliction. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Har for på nåværende tidspunkt en rogue i 85, men dersom jeg kunne valgt på nytt, da hadde jeg nok valgt druid. Jeg syns den store variasjonen, og all byttingen mellom forskjellige former er morsom og krevende i pvp. For hva PvE angår vet jeg egentlig ikke. Har for det meste spilt roguen, men kanskje en caster hadde vært chill? Mage, f.eks. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Har ikke hatt Internett hjemme på en stund, men pre-4.0.6 for min del: Arms Warrior Survival Hunter Affliction Warlock Frost Mage (latterlig op btw) Balance Druid Kjedeligst: Feral Druid Paladin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Demonology Warlock Balance Druid (jeg spilte Resto Druid på si i 3.3.5) Ele shaman (resto ble lite brukt, men det virker moro) Protpala var moro å spille, men 6363 ble så statisk til slutt, aldri noen overraskelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå