.Anders. Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hei HTC Desire lager vist nok applikasjoner direkte på telefonens minne og ikke på minnekortet. Er det noen her som vet hvordan man flytter kontakter lagret på telefonen over til minnekortet? Er jo ikke mer internminne igjen på telefonen. Jeg trodde at dette skulle bli mulig etter Andoird 2.2, men det fungerer ikke. Det er en knapp hvor det står "Flytt til SD kort", men det går ikke ann å trykke på knappen, så jeg lurer på hvorfor det skal være så sabla vanskelig? Takk for svar Lenke til kommentar
nils234 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Det er dessverre ikke alle applikasjoner som kan flyttes over på minnekortet. Du får bare ta å se igjennom alle applikasjonene for å finne de det går med, også gjøre det med de. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Ahh, skjønner! Takk Vet du om dette blir "fikset"/bedre i framtiden? Er jo ganske dumt at det er sånn med tanke på at internminnet ikke er så stort. Lenke til kommentar
nils234 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg tror dessverre det er opp til de som lager appsene å legge til den muligheten til å legge det over på SD, så da er det mulig at det blir endret på visse apps, ja. Lenke til kommentar
Zoni Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 App 2 sd free løser dette på en utmerket og enkel måte, anbefales. Det blir jo fort et plassproblem på Desire, App2sd har også mulighet til clear cache, går fort 10Mb til slikt. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 de appsene som ligger på telefonen fra før kan ikke flyttes. men de fleste apps fra markedet kan flyttes over. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Tenker du hvis du laster ned den appen eller rent generelt? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 de du laster ned (altså alle som ikke kom som standard på telefonen) pleier å ha flytt til SD mulighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå