Fjomsen Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hei,jeg har en problemstilling angående Outlook Express. Min Svigerfar har en gammel Dell datamaskin med Outlook Express og sender innmarig mange mailer om dagen,da spesielt til en han kjenner i Amerika. Men periodevis får han problemer med å sende mailen til Tom som han heter. Han får den bare i retur. Ikke at det skal ha noe å si,men han har rundt 200 mail i innboksen. Han har komprimert dem,oppdatert og får fremdeles ikke sendt noe. Han får sendt mail til alle andre,så problemet kan trolig ligge på han sin side. Tom bruker AoL og har sjekket spam filter. Tom får også mail fra andre. Dette er et mysterium for meg,og jeg har enda ikke klart å løse gåten. Vis det er noen som kan komme med innspill hadde det vært kjekt! Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hva oppgir mailene til grunn for at de kommer i retur? User unknown? Lenke til kommentar
Fjomsen Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Hva oppgir mailene til grunn for at de kommer i retur? User unknown? Hei,beklager sent svar da jeg har vært med familie Han får svar tilbake fra MAILER-DEAMON hvor det står This is a warning message only Your message is in a server queue at the moment The server will try resending your message later. Det må være mail selskapet til Tom som har en server eller noe da? Hmm Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Det der er kjente forhold i USA, der er det alltid kø. Evertything is big in Amertica, vettu, det gjelder dessverre kun trafikken og internettlinjene er ikke alltid like godt dimensjonertt deretter. Verst er yahoo.com, men dette var en aol.com-konto, var det så? Lenke til kommentar
Fjomsen Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Ja,det er et aol domene i mailen Noen ganger får Tom mailen lenge etterpå. Og noen ganger aldri. Kjipt at det ikke er så mye å få gjort med det,men da har iallefall min svigerfar med null it kunnskap en diagnose for problemet sitt. Takker så mye for svar. Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 En måte å rå bukt med problemet kan jo være å få seg en aol-kontio sjøl. Da har man i det minste klart å omgå en del av kødannelsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå