rockingchair Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Ser etter et trådløst tastatur som jeg skal bruke fra senga en 2 meter fra data pulten. Memorex Chieftec Dette var da veldig billige tastatur, noen erfaringer? Om vi skal noen hundrelapper opp så tror jeg at jeg ville hatt et logitech tastatur av typen med winamp (neste, stop, play prev) knapper + volum knapper. har et vanlig tastatur av denne typen som jeg er svært fornøyd med , allthough allllle di andre multimedia knappene er etter min mening totalt ubrukelig. Er det noe særlig kvalitets forskjell fra 160kr til 500 ? eller er det bare selve tastaturet/musa man betaler for? jeg ser ikke for meg at jeg trenger en så avansert mus fra senga.... Noen som har noe å anbefale? Takk Mvh. HTN[/url] Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Har du ikke lang nok ledening? BTW: Åssen mus har du? Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Har du ikke lang nok ledening? BTW: Åssen mus har du? Ledninga er nok endel forkort ja. Har en logitech optical wheelmouse en veldig snertn liten mus. Er det noen stor forsjell på sendere/motakere i di forskjellige tastaturene? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...34&GrpID=8&s=pl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå