LostOblivion Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Heisann, Jeg prøver å installere Windows 7 på en HDD som senere skal settes i en annen datamaskin. Jeg har nå fått installert Windows 7 på den via installasjonsprogram på et image fra min Windows 7. Problemet er at når jeg setter inn HDD-en inn i den andre maskinen, får jeg BOOTMGR missing. Lurer på om det finnes noen måte å installere BOOTMGR fra Windows 7 på disken. Jeg har ikke noen Windows 7 installasjonsdisk tilgjengelig. Edit: Installasjonsprogrammet installerte jo ikke bootmgr på nye disken siden den trodde jeg uansett kommer til å kjøre bootmgr som ligger på disken jeg installerte Windows 7 fra. Endret 29. januar 2011 av LostOblivion Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Bootmgr finner du i din system partition. Enable for "vise skjulte system filer" i <mappe alternativer> for å se den. Men det er helst ikke sikkert at det er det eneste problem her. Har du f.eks kontrollert hva inneholder disken etter det "image" saken du har utført? Det for å forstå at det er ikke et image file du har i den, men et expandert image du hadde fra før. Mappe strukturen skal være den samme som i disken du tok image fra. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Det løste seg. Takk for svar, tho. Endret 29. januar 2011 av LostOblivion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå