Cuneax Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Samsung hiver seg inn i kampen om Smart TV-markedet med en ny fjernkontroll. Les mer Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Hva skjedde med å slå på TV-et med håndbevegelser da? Kanskje man må veive med hendene for å slå på selve denne fjernkontrollen også? Endret 29. januar 2011 av _crs_ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg tror jeg skal bestile meg sånn derre harry potter tryllestav-fjernkontrol lfra thinkgeek. Det ser max fett ut Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Dette må være en prototyp. Makan til slett design skal man lete lenge etter. Hva med å legge seg på samme linjen som det de gjorde for C9000-modellene? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hvorfor ikke bare lage en kontroll med en stor LED-skjerm. Kan godt være to-tone(svart/hvit) for å spare batteri. Den kan bytte mellom å være standard fjernkontroll og qwerty-tastatur. Mye bedre, billigere og enklere. Penere er det også! Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Bedre er det nok ikke. Det er langt enklere å bruke en fjernkontroll som har fysiske knapper enn en trykkskjerm, da kan du bruken den uten å måtte drive og se ned på den, det er ikke tilfellet med trykkskjermer. Det optimale er de som har fysiske knapper på standard ting, og en trykkskjerm for mer spesielle ting slik som f.eks. Harmony One. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ja, jo, men da blir den stygg. Selv har jeg en Harmony 300 og er veldig fornøyd med den, men hvis jeg får meg en slikk dærre aifone eller noe med android, så kunne jeg tenke meg å bruke skjermen som fjernkontroll. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Bestemødre: Gru dere! Men touch til fjernkontroll, nei takk. Det er sikkert gøy, men fysiske taster forblir overlegne uansett. Og skal jeg ha tastatur så bruker jeg helst et skikkelig et. Dinovo Edge med numpad og multikontroll? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hadde vært grei med noe konkurranse til Logitechs mildt sagt elendige Harmony-serie (som HADDE vært genial dersom programvaren var i nærheten av brukbar). Men tror ikke denne stygge andungen kommer til å bli noen hit. Enn så lenge foretrekker jeg en fjernkontroll OG et eget qwerty-tastatur med touchpad. Fjernkontrollen duger 95% av tiden, QWERTY og touchpad kan være greit når man skal søke på youtub o.l. Lenke til kommentar
Cid Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Stygg sak, gi med en app til Android i stedet, skinnable, qøstomizeble, osv, osv. Jeg tror vel ikke det finnes en Droid som ikke har BT, og de fleste har også WiFi, det burde ikke være noen større sak å få denne til å kommunisere med fremtidens Smart-TV'er? Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Og prisen for styggeste fjernkontroll går til Samsung. Om man hadde bodd på en utedo så hadde likevel den der trekt ned inntrykket. Kan ikke annet enn å tro det er en prototype/konseptmodell nei ... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Samsung i ett nøtteskall... Bruker millioner av kroner på designe og funksjonsrike tver og utstyr. Men lager fjernkontroller som ser ut som de kommer fra 80 tallet og er mye plast og dårlig laget... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg