naughtyboi Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 har nettop fått iphonen, men får ikke sim til å fungere, skal tydeligvis være ulåst , vet ikke om det er ting jeg har gjort feil heller, noen ideer? Lenke til kommentar
militaerjenter Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 har nettop fått iphonen, men får ikke sim til å fungere, skal tydeligvis være ulåst , vet ikke om det er ting jeg har gjort feil heller, noen ideer? Hvilken operatør bruker du og hvor bestillte du din telefon fra? Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 kjøpt en iphone 4 på finn, sjekket på instillinger, og da stod det telstra, som er en operatør i australia.. men han sier den skal være ulåst, men skjønner ikke hvorfor det ikke fungerer.. Lenke til kommentar
militaerjenter Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Kontakt din operatør og bestill et micro-SIM om du ikke har gjort dette allerede. Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 jeg lånte en kompis sin mikrosim istad, men er ikke siker om den er aktivert, han bruker det til hans iphone. Lenke til kommentar
militaerjenter Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 jeg lånte en kompis sin mikrosim istad, men er ikke siker om den er aktivert, han bruker det til hans iphone. Det vil ikke fungere. Du må nok ringe inn å bestille ditt eget micro-SIM, og når du har gjort dette, så må du ringe inn å få det aktivert. Lenke til kommentar
Lorimar Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Du kan godt teste med en annens microsom, men tlf må kobles med kabel til datamaskin - sim / tlf må aktiveres i iTunes. Dersom det går er tlf åpen - alt i orden altså. Har mine tvil uansett. Høres ut som svindel. Skulle likt å sett en statistikk over hvor mange iphones som selges på finn som er svindel. Tror Sjansen er stoor får at iphonen man kjøper på finn er ubrukelig, ja. Desverre. 1 Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Om tlf er registrert som stjålet vil IMEI være blokkert. Du får kontakte nettverksoperatøren din og høre om de har noen sperrer på IMEI nummeret. Har de det får du nemlig ingen mld på tlf. 1 Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 må jeg ringe helt til, australia, pga jeg tror telefonen er registert til telstra, siden på carrier står det telstra . Lenke til kommentar
militaerjenter Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 må jeg ringe helt til, australia, pga jeg tror telefonen er registert til telstra, siden på carrier står det telstra . Jeg sa du må ringe DIN operatør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå