kimeirik Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hej. Skal nå ha meg ny telefon. Og er veldig glad i android etter å hatt htc hero siden den kom i Norge. Men jeg vil ha en telefon med bra kamera, og det har jo nokia n8. Så det jeg lurer på er om man finner en android telefon med et kamera som nokia n8. Iallefall nesten Lenke til kommentar
militaerjenter Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hej. Skal nå ha meg ny telefon. Og er veldig glad i android etter å hatt htc hero siden den kom i Norge. Men jeg vil ha en telefon med bra kamera, og det har jo nokia n8. Så det jeg lurer på er om man finner en android telefon med et kamera som nokia n8. Iallefall nesten Var faktisk innom expert idag og ble ikke rådet til å ta Nokia N8 framfor HTC Desire HD og iPhone 4. Han anbefalte Nokia telefonen for menn og kvinner som var 40+. Htc Desire HD og Iphone var mer tilpasset yngre folk. Nokia N8 var mer en business telefon. Men jeg har jo selv hatt en Htc Desire jeg var svært fonøyd med. Kvaliteten på HD-en er jo bare ENDA bedre. Det eneste som er litt negativt med den er at den er litt stor i forhold til de andre Htc telefonene. Lenke til kommentar
kimeirik Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Da blir det desire hd isåfall, men tror fortsatt att nokia n8 er en bedre erstatter til kompaktkameraet mitt. Lenke til kommentar
militaerjenter Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Da blir det desire hd isåfall, men tror fortsatt att nokia n8 er en bedre erstatter til kompaktkameraet mitt. Ja, for Nokia N8 har det beste kameraet på mobiltelefon. Så blir litt vanskelig å erstatte den, hehe. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ingen kameramobiler er i nærheten av N8, nuff said. Hvis kamera er viktig for deg, kjøp den. Du vil ikke bli skuffet Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hej. Skal nå ha meg ny telefon. Og er veldig glad i android etter å hatt htc hero siden den kom i Norge. Men jeg vil ha en telefon med bra kamera, og det har jo nokia n8. Så det jeg lurer på er om man finner en android telefon med et kamera som nokia n8. Iallefall nesten Var faktisk innom expert idag og ble ikke rådet til å ta Nokia N8 framfor HTC Desire HD og iPhone 4. Han anbefalte Nokia telefonen for menn og kvinner som var 40+. Htc Desire HD og Iphone var mer tilpasset yngre folk. Nokia N8 var mer en business telefon. Men jeg har jo selv hatt en Htc Desire jeg var svært fonøyd med. Kvaliteten på HD-en er jo bare ENDA bedre. Det eneste som er litt negativt med den er at den er litt stor i forhold til de andre Htc telefonene. Det svaret du fikk fra Expert-"selgeren" der viser vel hvor dårlig enkelte selgere er til behovsanalyser og det å klare og se noe fra mer enn èn side. Dersom man er 20 år og er ute etter best mulig kamera i en telefon skal man da velge iPhone eller Desire fordi N8 er forbeholdt for de eldre, om man skal følge denne "selgerens" tankegang. Til trådstarter: Skal du ha et godt kamera er det ingen andre telefoner enn N8 du trenger å vurdere. Det er ingen telefoner med Android (eller noen andre OS for den saks skyld) som har et kamera som i det hele tatt kan sammenlignes med Nokianes kamera. Når det er sagt er det ikke så mye annet jeg foretrekker N8 fremfor de andre nevnte for. Kamera, HDMI-utgang og FM-sender (som er ganske så ubrukelig) er det N8 kan skilte med fremfor de nevnte telefonene. Medaljens bakside er et OS som fungerer godt, men i utseende og oppbygging er totalt utdatert. Per dags dato har jeg N8, men siden den skal inn på sin andre service imorgen har jeg begynt å bruke min gamle E71 (verdens beste telefon) og det har virkelig ikke skjedd mye med Symbian på de årene som har gått. Er du ute etter best mulig kamera og samtidig ha mulighet for HDMI-utgang og litt annet, velg N8. Prioriterer du apps, underholdning og et OS som ikke ser ut som er 10 år gammelt velger du Desire HD eller iPhone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå