Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan avvise? uten å ødelegge

Anbefalte innlegg

De siste forholdene jeg har hatt har dessverre ikke vært slik jeg hadde ønsket. At jeg hadde sex med de er noe jeg egentlig angrer på da det har vist seg at de bare har brukt meg. Spilt sjarmerende skuespill og latt naive meg falle for de og tro at de ville noe mer og var annerledes. Story of my life.

Holder nå på med en ny fyr som jeg synes er veldig grei, men jeg er fremdeles usikker på han. Jeg kjenner jo han ikke så godt. Og nå i helgen skal jeg til til han for å se på film. Og kan vel si hva jeg tenker han vil da. De fleste gangene gutter har spurt meg om å se film har de prøvd seg.

Jeg synes denne fyren er utrolig fin. Er absolutt tiltrukket av han og det er vanskelig å holde seg unna, hehe. Men er interessert i å bli litt bedre kjent med han først for å vite om han liker meg. Og ikke er som de andre.

Spørsmålet er da som i overskriften hvordan jeg kan avvise han nå, uten å ødelegge? For jeg vil jo ikke at han skal tro at jeg ikke er tiltrukket av han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg kan fortelle deg det ei sa til meg.

Hun sa at hun ville vente med sex. Det var ikke fordi hun ikke ville, men i andre forhold der de hadde tidlig sex ble forholdet et "fiasko", og hun likte meg såpass mye at hun ikke vil at det samme skulle skje med oss.

Dessuten så statistisk sett viser det seg at par som venter med sex holder lenger. De får tid til å bli kjent, og forholdet blir ikke så sex fokusert.

Vi endte opp å vente en god stund, ca4 mnd, hadde det kanon topp sammen. Ble som beste venner. Det forholdet varte i ca 6år.

Endret av AvidGamer
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vel, jeg kan fortelle deg det ei sa til meg.

Hun sa at hun ville vente med sex. Det var ikke fordi hun ikke ville, men i andre forhold der de hadde tidlig sex ble forholdet et "fiasko", og hun likte meg såpass mye at hun ikke vil at det samme skulle skje med oss.

Dessuten så statistisk sett viser det seg at par som venter med sex holder lenger. De får tid til å bli kjent, og forholdet blir ikke så sex fokusert.

Vi endte opp å vente en god stund, ca4 mnd, hadde det kanon topp sammen. Ble som beste venner. Det forholdet varte i ca 6år.

tror ikke denne teorien har noen holdepunkter, det vil alltid være avvik den ene eller andre veien alt etter hvem du spør.

Stastistisk sett ? hvor er denne statistiken ?

Jeg har erfaringer med det motsatte,

sex tidlig i forholdet = forholdet varer i mange år

vente med sex og gjøre seg kostbar = forholdet varer toppen 1 år om man er heldig

Så som sagt det vil være avvik alt etter hvem du spør , det er ikke noe fasitt :)

Endret av Lumpness
Lenke til kommentar

Når det gjelder statistikken så fant nettopp et universitet i Utah ut at å vente med sex lønnet seg forholdsmessig. Ref på en av de siste "Babbage" fra The Economist. Men forskningen var utført av mormonere og forskningen var ikke egentlig kvalifisert for å fastslå kausualitet.

Men det er bare å si det til han, som de andre sier, er det riktige hensikter så tar han det med fatning/tar det positivt.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...