Gå til innhold

Bose quietcomfort 15 eller quietcomfort 3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er (så vidt jeg vet) bare personlige preferanser som spiller inn her. Da jeg var innom en Bose forhandler i Singapore sa selgeren at de solgte klart mest av QC3, og det var også hans personlige favoritt. Det du må bestemme deg for er om du vil ha hodetelefoner som ligger på ørene (QC3) eller over ørene (QC15). Nå har jeg ikke prøvd QC15 noe særlig, men det skal ikke være store forskjellen i støydempingen.

Det jeg anbefaler deg å gjøre er å dra innom nærmeste forhandler og prøv de forskjellige. Hvis du har muligheten ville jeg dratt innom Oslo Hi-Fi center eller lignende butikker og prøvd der. Sjansen er større for at du får sitte i fred en god stund å prøvd de, gjerne med din egen musikk, fremfor å stå rett opp og ned i din nærmeste elkjøp butikk.

Selv ville jeg aldri kjøpt Bose QC serien i Norge, da jeg syns prisen her til lands er litt for høy fremfor i andre land. Selv betalte jeg rundt 2000 for QC3 i Singapore, syns det er en mye mer fornuftig pris enn 3500 som de koster her til lands.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...