Gå til innhold

Dead Space 2 - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Har 2'ern like treg respons tid som 1'ern? Slik at når man beveger seg, tar det 0,5 sek før man faktisk beveger seg? Og samme når man prøver å stoppe?

Nei, det hele føles akkurat så sensitivt og riktig som det bør være.

Til de av dere som sliter med ammo: IKKE løp gjennom spillet, let i alle kriker og kroker. Det ligger ting overalt, og Dead Space tip #1: bær ALLTID en power node for å åpne node-dørene. Der er det ofte mye dill man kan plukke med seg ;)

Kom meg nettopp gjennom spillet selv og hvilken fantastisk tid jeg hadde med det. Jeg tror Dead Space franchisen er en av mine favoritter akkurat nå, må se å få bestilt filmene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av de 30 minuttene jeg har spilt spillet virker det HELT FANTASTISK! Synd at jeg ikke tørr å spille lengre! Det er rett og slett for skummelt og for bra laget! Jeg har ALDRI før vært ordentlig og konstant redd av spill, men Dead Space 2 gir meg frysninger, hjertebank og jeg skjelver og skriker om hverandre! Skal spille gjennom det med en kompiss senere, men aldri mer alene!

Endret av Wazza95
Lenke til kommentar

Av de 30 minuttene jeg har spilt spillet virker det HELT FANTASTISK! Synd at jeg ikke tørr å spille lengre! Det er rett og slett for skummelt og for bra laget! Jeg har ALDRI før vært ordentlig og konstant redd av spill, men Dead Space 2 gir meg frysninger, hjertebank og jeg skjelver og skriker om hverandre! Skal spille gjennom det med en kompiss senere, men aldri mer alene!

I min mening skal Dead Space spilles alene for å få full utnyttelse av det. Det ligger jo en interessant story bak, men jeg tror ikke du vil oppleve atmosfæren og intensiteten når du spiller med en kompis. Det er meninga at du skal være redd :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...