Gå til innhold

Dead Space 2 - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir tom for skudd hele tiden jeg. Bare gir opp og dør! Dårlig at ikke den gravitasjonssaken/gravitygun ikke gjør no skade.

Klikka for meg ista. kom inn på et laserrom der man må løpe for å ikke bli kuttet opp. Så kom jeg borti TAB istede for shift(løpe), som gjør at tullingen begynner å gå i aim mode. Den andre gangen sto det en gigantisk F'er som jokker ved utveien. Næmen for f! Neste gang kaster jeg pcen ut i snøen.

Endret av Zonked223
Lenke til kommentar

Begynnte å spille i dag, noe jeg la merke til var at der ikke er noe kapittel skille mellom kapittelene. La merke til det da jeg skulle lagre på en save-station, siden det sto Chapter 4. Så jeg kan ikke annet enn å anta at det ikke er skille mellom brettene.

I det forrige spillet både begynnte og avslutten man de fleste chapterene på det toget som tar deg igjennom Ishumura.

Jaja, vet ikke om jeg skal kalle det en fordel eller ulempe at det ikke er slik i Dead Space, spiller egentlig ikke noen rolle, men hva tenker dere?

En annen ting jeg la merke til var at du må trampe de necromorph kroppene etter at du har drept dem for at ammo eller penger skal komme frem. Var ikke noe jeg var ops på fra starten av men er i hvertfall noe jeg vet om nå...

Så de som IKKE visste om dette har noe å huske på, kansje et svar på hvorfor dere går tommt i liv og ammo. Tror kansje det var noe de bestemmte når de laget spillet, slik at man må gi litt ekstra for å kunne klare seg med ammo, chash eller liv.

Har vert på kanten med helse frem til nå men har aldri gått tom for skudd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...