Christian91 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hei. Jeg får ikke signal fra tven til pcen, jeg fikk dette for et par dager siden, men plutselig fikk jeg ikke dette mer. Jeg har akkurat kjøpt tven, det er en phillips 47" HDTV. Jeg bruker DVI adapter fra HDMI kabel til skjermkortet. Skjønner ikke hva som kan ha godt galt, har prøvd med flere HDMI kabler, 2 forskjellige DVI adaptere. Takker for svar Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Fleste skjermkort i PC har kunn signal UT ikke inn. Lenke til kommentar
Christian91 Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Fikk signal til TVen for 2 dager siden, så jeg vet skjermkortet skal klare det. Men jeg får ikke opp TVen på nvidia kontroll panelet. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg skjønner ingenting jeg Lenke til kommentar
Christian91 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Fikk opp TVen på Nvidia kontroll panelet, har prøvd alle oppløsnignene som TVen takler fra pcen, men får ikke noe signal på TVen. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Så nå skal du heller ha signal ut til TVen? Bestem deg.... Lenke til kommentar
Christian91 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Har det noe å si ka eg sier, du bør jo vite ka eg mener, ellers holder du deg bare unna tråden. For da har du tydeligvis ingenting å hjelpe til med. OT: Skremkortet får inn TVen, men får ikke noe bilde frem på pcen enda. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Herregud, hør her lille unge. Det er umulig for oss å hjelpe når du forandrer på hva du ønsker å oppnå. Og nei, vi kan ikke "vite ka du mener". Enten vil du ha TV inn på PCen, eller PC på TVen. Er HELT forskjellige ting. Og nå er du tilbake til "bilde på PC"...jesus christ! Vasker hendene mine fra dette emnet. Er som om OPen ikke vet selv hva han/hun/det prater om. Endret 29. januar 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg skjønner fortsatt ikke hva trådstarter ønsker å gjøre med oppsettet sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå