brune-ha Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Av og til så henger dataen seg når jeg skrur den på... Dette skjer etter den finner begge hdene mine... WD: Master IBM: Slave Prøvde å bytte strøm kabel på WD uten at det hjalp... Gjorde det sanne for IBMen uten at det hjalp... Trakk ut strømmen fra IBMen on pcen booter helt fint.. Men nå virker begge... Men syns det er viktig å få fixa detta... Av og til hører jeg lyder... Trudde før at det var WDen siden jeg kjøpte den brukt men nå virker det som det er ibmen.... Har lyst å levere den innå få en ny tilbake, men siden hden av og til virker så kan det hende den virker når ps data har den.. Så hva skal jeg si til dem for å forstå at problemet skjer av og til? Og har jeg rett på nytt produkt da? Lenke til kommentar
Chief Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Skulle tro du har rett på ny ja! Men det er som du sier vanskelig å få dette bevist ettersom den vil virke av og til når de tester den, og om dette er med en gang de tester den sender de den vel tilbake og fakturerer deg for testperioden. Så du bør sende de en mail om dette før du går til verks å sender den inn. -Chief- Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Skulle tro du har rett på ny ja! Men det er som du sier vanskelig å få dette bevist ettersom den vil virke av og til når de tester den, og om dette er med en gang de tester den sender de den vel tilbake og fakturerer deg for testperioden. Så du bør sende de en mail om dette før du går til verks å sender den inn. -Chief- Hmm.... Noe tips til hva jeg skal si? Lenke til kommentar
Chief Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Du kan si følgende: Hei! Jeg kjøpte en IBM (og det den heter), disk fra dere (datoen da du kjøpte denne), og har endel problemer med denne disken. Jeg har feilsøkt meg fremt til at det er den som skaper problemer i min maskin, og vil sende den inn til dere for å få en som fungerer. Disken har en tendens til å skape problemer av og til, så dere bør i så fall teste den over en periode med flere power on/off for å prøve å generere frem denne feilen som oppstår. Er gjevnt over missfornøyd med IBM og ønsker å ha et annet merke i bytte. Gjerne en Western Digital disk evt. Seagate. Med vennlig hilsen "ditt navn" --- Dette er det jeg ville ha skrevet til de i en mail. Har hatt lignende problemer med IBM disk og komplett hadde veldig bra service der. Går nok bra -Chief- Lenke til kommentar
staljin Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei, det er nok ikke noe å gjøre med det. Jeg har samme problemet med min 40Gb 120GXP. Fikk en gang til og med hardware feil i "Drive Fitness Test". Reformarterte hele hard diken og feil forsvant for godt . Hadde nå håpet på å få en ny og større HD. Det du kan gjøre før du tar kontakt med PSdata er å kjøre "Drive Fitness Test". Den kan du laste ned her! Hilsen Staljin Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Du kan si følgende: Hei! Jeg kjøpte en IBM (og det den heter), disk fra dere (datoen da du kjøpte denne), og har endel problemer med denne disken. Jeg har feilsøkt meg fremt til at det er den som skaper problemer i min maskin, og vil sende den inn til dere for å få en som fungerer. Disken har en tendens til å skape problemer av og til, så dere bør i så fall teste den over en periode med flere power on/off for å prøve å generere frem denne feilen som oppstår. Er gjevnt over missfornøyd med IBM og ønsker å ha et annet merke i bytte. Gjerne en Western Digital disk evt. Seagate. Med vennlig hilsen "ditt navn" --- Dette er det jeg ville ha skrevet til de i en mail. Har hatt lignende problemer med IBM disk og komplett hadde veldig bra service der. Går nok bra -Chief- Huff.... detta kan ta laaang tid Skal teste det programmet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå