jallamamba Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Hei, har en Samsung SN T083C DVD-RW slimdrive brenner som jeg ikke har strømkabel til, og jeg finner ikke ut hvor jeg kan få kjøpt en slik... På bildet ser en S-ATA kabel koblet til, og den ledige strømkontakten samt en vanlig strømkontakt. Er vel 15 pin som er vanlig, men denne jeg trenger er en 6 pin... Noen som har en link til (helst en norsk) en butikk som selger slikt? edit: Hmm, ikke mye svar her nei. Etter å ha trålet norske webshopper, måtte jeg utvide horisonten litt, og endte opp på DealExtreme.com, fikk bestilt noe som jeg håper vil virke. Men nå har de ferie i Kina, så bestillingen ble litt forsinket... Endret 4. februar 2011 av jallamamba Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Da har jeg fått meg riktig kontakt. (tok litt over en måned i posten...men portofritt) Bestillte 2 forskjellige fra DealExtreme.com, den ene står det Micro-SATA på, den var litt for brei. Den som passet stod det Slimline SATA på. Den som ikke passet, var en hendig liten overgangsplugg. Den som passet var en overgangskabel, med en vanlig SATA + en 4-pins Molex-kontakt i andre enden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå